وبلاگ

آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ

آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ

در هر مد آرایشی همیشه نمونه‌هایی از کاربرد برق لب پیدا می‌شود. در آرایش پاییز ۲۰۲۰ هم بسیاری از میکاپ‌آرتیست‌ها سراغ استفاده از برق لب به تنهایی یا روی رژ رفته‌اند. همانطور که گفتیم استفاده از رنگ‌های تیره از بخش‌های جدانشدنی آرایش‌های پاییزی و زمستانی است. استفاده از رژ لب با تناژ بنفش یا جگری تیره ظاهری رازآلود و جذاب را به وجود می‌آورد. استفاده از رژ لب تنها در بخش‌های میانی لب، آن هم به شکلی نامنظم و بدون خط لب از مدل‌های جدید آرایش لب است که به تازگی به دنیای مد راه پیدا کرده.

  • فراموش نکنید که رنگ کرم‌پودر دقیقا باید با رنگ طبیعی پوست‌تان هم رنگ باشد نه خیلی روشن‌تر و نه خیلی تیره‌تر.
  • در ادامه بعد از آموزش رژگونه، این مرحله مهم در آموزش آرایش صورت به سبک‌ حرفه‌ای‌ها را توضیح خواهیم داد.
  • یک ترفند برای افزایش ماندگاری رژلب، این است که در این مرحله از آموزش آرایش صورت کل لب‌ها را با خط لب پر کنید.
  • همه ما در تلاشیم با بالا بردن کیفیت کار، نیاز مشتریان را به بهترین شکل پاسخ داده و در کسب رضایت آنان از فروشگاه فيوشا، سربلند باشیم.

بهتر است برای آرایش چشم ها در میکاپ اسموکی، خط چشم های تیز و دنباله دار را ترسیم کنید. به طور کلی، آرایش کلاسیک باعث ایجاد جلوه ای شیک، جذاب و متعادل در چهره خواهد شد و مناسب برای استفاده در تمامی مکان و زمان ها به خصوص مجالس و مهمانی های شب است. تیم فروشگاه فیوشا در تلاش است با بالا بردن کیفیت کار، نیاز مشتریان را به بهترین شکل پاسخ دهد. همه ما در تلاشیم با بالا بردن کیفیت کار، نیاز مشتریان را به بهترین شکل پاسخ داده و در کسب رضایت آنان از فروشگاه فيوشا، سربلند باشیم.

  ساخت رژ لب ساخت رژ لب با آشغال مرغ و ساخت لوازم آرایشی با چربی حیوانی

به کل لب ها، خط لب بزنید

با این حال اگر با استفاده از اسفنج راحت نیستید، دست‌های‌تان را قبل از کرم پودر زدن کاملا بشویید. به هر حال باید مقدار مناسبی از کرم پودر (در این مرحله ترجیحا مایع) را بزنید؛ به این صورت که از وسط صورت خود شروع و ترجیحا با حرکات ضربه‌ای به سمت بیرون حرکت کنید. کرم پودر را کاملا روی کل صورت‌تان پخش کنید؛ به نحوی که هیچ ردی از آن باقی نماند. بسیاری از خانم‌ها این مرحله را نادیده می‌گیرند؛ در صورتی که پاک کردن کامل صورت از چربی‌ها، آلودگی‌ها و آرایش قبلی‌تان نقش بسیار مهمی در زیبا و طبیعی به نظر رسیدن آرایش‌تان دارد.

۸. آرایش چشم اکلیلی

در مقابل، در آرایش سبک شرقی از رنگ‌های شاد، مانند سبز و صورتی و آبی برای آرایش چشم استفاده می‌شود. غلیظ‌تر از این سبک، مدل آرایش صورت عربی است که در آن از رنگ‌های گرم و تیره در تمام اجزای صورت استفاده می‌شود. مشابه این حالت مدل آرایش خلیجی است که در آن هم رنگ‌های براق و خط چشم‌های غلیظ جایگاه ویژه‌ای دارند. یک سبک جدیدتر آرایش صورت هم سبک هالیوودی است که مشخصه آن ابروهای طبیعی و بدون آرایش، خط چشم و سایه تیره و برق لب یا رژ بسیار ملایم است. این سبک از میکاپ، سبب ایجاد جلوه ای شاداب، ظریف و طبیعی در صورت خواهد شد.

هدف استفاده از کانسیلر در آموزش آرایش صورت این است که تمام قرمزی‌ها، جوش‌ها و همچنین تیرگی دور چشم پوشانده شود. برای اینکه تیرگی دور چشم را با کانسیلر مخفی کنید، از کانسیلری که یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست است کمک بگیرید و آن را به صورت دو مثلث کوچک برعکس زیر چشم‌های‌تان بزنید. علاوه بر این قسمت پایین پل بینی، چانه، وسط پیشانی و بالای لب بالایی‌تان را هم کانسیلر بزنید.

  معرفی انواع سبک های آرایش مجله اینترنتی پوست من