وبلاگ

آرایش لایت چیست ؟ آموزش انواع آرایش لایت و سبک

آرایش لایت چیست ؟ آموزش انواع آرایش لایت و سبک

در مرحله بعد از نرم کننده یا مرطوب کننده لب برای نرم کردن بیشتر لب ها استفاده کنید. بعد از اینکه لب شما تمام رطوبت را جذب کرد، لکه‌های باقی مانده روی لب ها را پاک کنید. برس ریمل را به آرامی روی ریشه‌های مژه های خود به صورت چرخشی حرکت دهید. با این کار حجم بیشتری ایجاد می‌شود، که می‌توانید تا انتهای مژه های خود آن را بکشید. اگر مژه های شما به هم چسبیده است، یک برس تمیز ریمل را بگیرید و به مژه های بکشید.

  • بعد از اینکه لب شما تمام رطوبت را جذب کرد، لکه‌های باقی مانده روی لب ها را پاک کنید.
  • در آرایش لایت دخترانه، خبری از ابروهای کلفت و پر نیست.
  • کافی است که آن را به بیوتی بِلِندِرتان بزنید و بعد زیر چشم ها پخش کنید تا چین و چروک و تیرگی ها از بین برود و پوست نرم تری داشته باشید.
  • اگر ابروهای شما پرپشت است، لازم نیست از مداد ابرو استفاده کنید.
  • آرایش لایت صورت به دلیل اینکه چهره فرد را طبیعی نشان می دهد یکی از سبک های آرایشی می باشد که در هر مکان و مراسمی می توان استفاده کرد.

البته توجه داشته باشید که مرطوب کننده شما حتما باید مناسب نوع پوست تان باشد. برای این کار می توانید از پودر و یا کرم استفاده کرده و درخشش صورت خود را هم بیشتر کنید. البته اگر پیشانی بلندی دارید و روی پیشانی خود از پنکک و یا کرم برنزه استفاده می کنید می توانید از رنگ های برنزه روی گونه های خود نیز استفاده کنید.

  آموزش رایگان سئو 18ویدئو 1ساعته رایگان مبتدی تا پیشرفته | آموزشگاه آپادانا تبریز

عکس آرایش عروس لایت و شیک

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی خودآرایی از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید خودآرایی رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش خودآرایی آموزشگاه دترلند شرکت کنید. یک عدد روسری را در اطراف سر دم خرگوشی ببندید و سپس انتهای روسری را به شکل روبان بزرگی در آورید و بالای موهای دم خرگوشی خود قرار دهید.

گام چهارم: آرایش پوست

برای آرایش لایت لازم نیست از کشیدن خط چشم صرف نظر کنید. خط چشم اگر درست و اصولی کشیده شود می‌تواند کامل‌کننده‌ی یک آرایش لایت و جذاب باشد. فقط دقت کنید که برای آرایش لایت نباید خط چشم‌های بسیار پهن یا بلند بکشید. برای آرایش لایت رنگ‌های گرم و طبیعی مثلا قهوه‌ای روشن را انتخاب کنید.

این ریمل ابرو نه تنها ابروی خالی را پر می‌کند، بلکه حاوی عصاوه جنسینگ و ویتامین E است. بنابراین ابروهایتان با ریمل ابروی آرت دکو تقویت و پُر می‌شوند. اگر به تصاویر دختران و زنان اروپایی نگاه کنید، به نظر می‌رسد میکاپ ندارند. در واقع آرایش لایت اروپایی به نوعی از آرایش می‌گویند که صورت در عین سادگی، می‌درخشد. در واقع میکاپ اروپایی در مقایسه با میکاپ آمریکایی و آسیایی، ظرافت بیشتری دارد.