وبلاگ

آموزش آرایشگری در منزل در آرایش روزانه این 6 کار را انجام ندهید مجله کوروش

آموزش آرایشگری در منزل در آرایش روزانه این 6 کار را انجام ندهید مجله کوروش

برای بیرون آوردن ریمل هیچوقت آن را درون تیوب پمپ نکنید؛ زیرا با این کار هوا وارد ریمل شده و آن را خشک می‌کند. به جلو نگاه کنید و ریمل را از ریشه مژه‌ها به سمت بالا بکشید. می‌توانید برای تاثیر بیشتر یک لایه دیگر ریمل هم بیافزایید. از زدن بیشتر از دو لایه ریمل خودداری کنید؛ در غیر این صورت چهره‌تان حالت غیرطبیعی و عجیبی پیدا می‌کند. هدف از کشیدن خط چشم در آموزش آرایش صورت این است که خط مژه پررنگ‌تر به نظر برسد. بنابراین باید رنگی شبیه به رنگ موهای طبیعی‌تان انتخاب کنید (اگر موهای‌تان بلوند است، از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید).

  • البته برخی افراد ترجیح می‌دهند ابتدا از کانسیلر و سپس از لایه اولی کرم پودر مایع استفاده کنند.
  • پرایمر یکی دیگر از محصولات آرایشی است که باعث می‌شود سایه ابرو برای مدت بیشتری دوام بیاورد.
  • هرگز به خاطر پر پشت دیده شدن مژه ها از لایه های چندباره ریمل بر روی آنها استفاده نکنید.
  • برای آرایش روز از رنگ‌های خیلی تند یا خیلی براق دوری کنید.
  • برخی خانم‌ها برای اینکه لب را بزرگتر نشان دهند، خط لب پایین را در پایین‌تر از محدوده خط طبیعی‌شان می‌کشند.

استفاده از کرم پودر یا پنکک در این مرحله از آموزش آرایش صورت، باعث می‌شود آرایش شما دوام بیشتری داشته باشد. در بخش زدن کرم پودر پایه در آموزش آرایش صورت اشاره کوتاهی به رنگ مناسب کرم پودر داشتیم. اما اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر عمل کنید، باید نوع پوست و رنگ آن را بشناسید تا انتخاب دقیق‌تری نسبت به کرم پودر مناسب خود داشته باشید.

  بوتاکس چیست؟ مزایا، عوارض و مراقبت‌های قبل و بعد بوتاکس صورت

۱. برای پشت پلک خود از پرایمر استفاده کنید

برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید. لب‌ها را به حالت غنچه درآورید و رژلب را روی آن از مرکز تا دو طرف لب حرکت دهید. کمی لب‌ها را به هم بمالید و بعد با براش مخصوص رژلب، گوشه‌ها و زاویه بالای لب را رژ بزنید. بعد از آماده کردن مژه مصنوعی مناسب، با انگشت کمی انتهای پلک را بکشید تا مژه بهتر روی آن بنشیند.

روابط طالبان با جامعه شیعه کشور به مرحله حساسی رسیده است

باید در یک آرایش کامل صورت حاشیه لب ها را با یک رنگ تیره تر برجسته نمایید. این کار بدین دلیل است که راحت تر بتوانید رژ لب را به درون حاشیه لب ها بدون بیرون زدگی اعمال کنید. برای صاف و زیبا نشان دادن لبها بهتر است از مرطوب کننده های معمولی لب یا پرایم لب استفاده کنید.

وقتی که می‌ خواهید آرایش لایت و طبیعی داشته باشید، باید به سراغ لب ها بروید و آن را نادیده نگیرید. از یک رنگ لب ملایم استفاده کنید و از رنگ های تیره روی لب تان نزنید تا آرایش طبیعی و زیباتری داشته باشید. یک لایه نازک خط چشم ، دقیقا آن چیزی است که برای داشتن آرایش طبیعی به آن نیاز دارید. اگر می خواهید آرایش طبیعی داشته باشید، نباید خط چشم را فراموش کنید . استفاده از خطِ چشم؛ آرایش کل چشم تان را زیباتر می کند؛ پس باید در کشیدن آن دقت داشته باشید.