وبلاگ

آموزش آرایش چشم ساده و جذاب در 5 مرحله + ویدیوی آموزشی میس و مستر

آموزش آرایش چشم ساده و جذاب در 5 مرحله + ویدیوی آموزشی میس و مستر

این سبک آرایشی ظاهر شما را به نحو مطلوبی تغییر می‌دهد و چشمان شما را گیرا و جذاب می‌کند. یکی از بهترین ترفندها برای کشیدن ابرو، این است که از یک برس زاویه‌دار و سایه قهوه‌ای ماتی استفاده کنید. همچنین قبل از استفاده آن را کمی مرطوب کنید تا ابروها کامل پر و طبیعی به نظر برسند.

  • 2- با استفاده از یک برس باریک، سایه قهوه ای را در داخل و همچنین گوشه بیرونی چشم بمالید.
  • برای این کار ابتدا به همان ترتیبی که گفته شد، با مداد مشکی خط چشم دنباله دار و ساده‌ای روی پلک بالایی بکشید.
  • ترجیحا برای آرایش چشم درشت و مشکی از خط چشم مشکی استفاده نکنید؛ به خصوص اگر رنگ پوست روشنی دارید.

در ادامه، چند نکته مهم و تکنیک کاربردی در خصوص کشیدن خط چشم را برای شما شرح می‌دهیم. رنگ تیره را در امتداد خط مژه بالا و گوشه خارجی چشم و همچنین از وسط پلک پایین به سمت خارج چشم بکشید تا با سایه ای که به پلک بالا زده‌اید حالت مثلثی در گوشه چشم ایجاد کند. این سایه روشن باعث دوام رنگ و همچنین جلوگیری از خط افتاده آرایش چشمتان می‌شود.زمانی که عجله دارید، رنگ پایه را زده و سپس ریمل بزنید، همین. برای انجام این مدل آرایش چشم می‌توانید با پرایمر آغاز کنید و چشمان خود را برای آرایش آماده کنید.

  مواد سازنده لوازم آرایشی از قدیم تا امروز

مدل های آرایش چشم

از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید. مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند. برای شستن صورت از شوینده‌های ملایم صورت استفاده کنید و صورت را به آرامی بشویید.

روش آرایش چشم با مداد خط چشم و قلم مو گام به گام و تصویری

این کار باعث می‌شود هوای بیشتری به درون محفظه ریمل راه پیدا کند و در نتیجه، مواد درون آن زودتر خشک بشود. کافیست زمانی که درب ریمل را باز می‌کنید، سری آن را به آرامی درون محفظه کمی پیچ و تاب بدهید و سپس آن را بیرون بیاورید. ورزش نکردن و یا مصرف بالای نمک نیز در بروز پف موثر است از این رو بهتر است میزان مصرف نمک خود را کاهش داده و ورزش منظم را در برنامه خود قرار دهید. افتادگی پوست، پف کردن و برآمدگی در اطراف دو چشم می‌تواند آن‌ها را کوچک‌تر نشان دهد. از این رو بهتر است تا سعی کنید که تا برامدگی، تورم اطراف چشم را کاهش دهید تا چشمان شما محدوده بزرگتری برای دیده شدن داشته باشند. با خط لبی که رنگ آن کاملا مشابه رژلب باشد، محدوده لب را مشخص کنید.

اگر می‌خواهید چشم درشتی داشته باشید، خط چشم یا سرمه را فقط روی پلک بالایی بکشید. به طور کلی بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید؛ مگر اینکه چشم‌های شما مشکی باشد. ترجیحا برای آرایش چشم درشت و مشکی از خط چشم مشکی استفاده نکنید؛ به خصوص اگر رنگ پوست روشنی دارید. برای آرایش چشم مشکی درشت بهتر است به جای کشیدن یک خط چشم مشخص، با سایه یا مدادهایی به رنگ خاکستری یا دودی هاله‌ای پشت چشم و زیر چشم بکشید. در این مرحله، لک‌ها و تیرگی‌های دور چشم را با کانسیلر بپوشانید. یک لایه کانسیلر کمک می‌کند که هرگونه تغییر رنگ غیرطبیعی در این ناحیه پوشانده شود.

  خرید و قیمت منقل بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام