وبلاگ

آموزش اصلاح ابرو در خانه + ترفند های آن ساتیشو

آموزش اصلاح ابرو در خانه + ترفند های آن ساتیشو

ابرو می‌تواند صورت را لاغر یا چاق‌تر نشان دهد و یا حتی فردی را پیر یا جوان‌تر جلوه دهد. از این رو برداشتن و اصلاح ابرو برای بانوان بسیار مهم است. به احتمال زیاد شما هم جزو کسانی هستید که دلشان می خواهد خودشان ابروهایشان را بردارند. ابرو برداشتن کمی درد دارد ولی اگر از تکنیک های مناسب و درست استفاده کنید درد و ناراحتی برداشتن ابروها به حداقل می رسد. خیلی خب، بیایید یاد بگیریم چطور ابروهایمان را به فرم و شکل های خوش حالت برداریم.

  • مزیت‌های اصلاح ابرو با وکس این است که سرعت انجام آن زیاد است و ماندگاری طولانی مدت دارد اما از طرفی بعد از اصلاح آثار قرمزی و التهاب پوست نمایان می‌شود.
  • رشد ابروها کندتر از موهای سر است و فاز آناژن بسیار کوتاه‌تری دارد.
  • نقطه ای که مداد و استخوان ابرو به هم می رسند را با خط چشم علامت گذاری کنید تا کارتان راحت تر شود.
  • دو روش برای ایجاد ابرو‌های عالی و شکل دادن به آن وجود دارد.

آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست با کمی تمرین و تکرار می توانید حرفه ای شوید فقط یادتان باشد دفعات اول زیاد به ابروی اصلی نزدیک نشوید تا قلق کار دستتان بیاید. آیا تجربه‌ای در برداشتن ابرو دارید؟ به‌نظر شما نکات گفته‌شده برای آموزش برداشتن ابرو مفید و کافی هستند؟ می‌توانید نظرات و تجربه‌هایتان را در بخش «ارسال دیدگاه» با ما در میان بگذارید. کسی دقیقا نمی‌داند که ابروها به چه دردی می‌خورند، ولی بعضی می‌گویند جلوی عرق و ذرات کوچک گردوخاک را می‌گیرند و از ورود آنها به چشم‌ها جلوگیری می‌کنند.

  خاقانی و علوم غریبه مجله مطالعات و تحقيقات ادبی | maktabdata

چگونه یک مدل ابروی خوب داشته باشیم؟

با استفاده از یه شانه ابرو یا شانه مژه، تارهای ابرو رو به زیر ابرو شانه بزنین و با قیچی تیز، موهای بلندتر رو هم اندازه بقیه کنین. اگه توی این کار مبتدی هستین، بدون استرس و با دقت تمام، فقط روی کوتاه کردن تارهای خیلی بلندتر تمرکز کنین تا ابروها خراب نشن. اگر فاصله چشم و ابرو کم باشد نباید ابرو را پهن برداشت.

سریال کمدی ایرانی جوکر joker بدون حذفیات قسمت ۳ فصل اول کامل

بهتر است افرادی که صورت تخم‌مرغی دارند، مدل ابروی خود را به صورت ابرویی با زاویه کم بردارند. برای تعیین نقطه تاج ابرو یک مداد را از کنار بینی تا روی پیشانی نگه دارید. برای برداشتن دقیق ابرو و تعیین خط ابرو از آیینه ذره بینی استفاده نمایید. 4-نوک موچین را روی ریشه مویی که می خواهید بردارید قرار بدهید. (دستور العمل های زیر را دنبال کنید تا بفهمید کدام موها را باید بردارید).

سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند. کمی لوسیون دست روی فولیکول های ابرو بمالید تا آن ها نرم شوند و راحت تر کنده شوند.