وبلاگ

آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی با 32 درس رایگان +جزوه های PDf سریع آسان | zabannew

آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی با 32 درس رایگان +جزوه های PDf سریع آسان | zabannew

این کتاب هم مثل هری پاتر به زبان فارسی ترجمه شده است و ممکن است فیلمش را هم با بازی جانی دِپ (Jonny Depp) دیده اینجا باشید. اگر شما ایده آل گرا هستید و دوست ندارید اشتباهی انجام بدهید، می توانید خاطرات یا وبلاگ تان را به یک فرد انگلیسی زبان نشان بدهید تا آن را برای تان تصحیح کند. اگر کسی را نمی‌شناسید اصلا نگران نباشید، چون lang-8 یک سایت تبادل زبان عالی است که زبان آموزان می توانند از طریق آن، در نوشتن به هم دیگر کمک کنند. تازه اگر به نوشته های قبلی تان نگاهی بیندازید و ببینید که چقدر پیشرفت داشته اید اعتماد به نفس‌تان(افزایش اعتماد به نفس) هم بیشتر می شود. در این روش شما چند سوال ساده را پشت سر هم می‌نویسید، برای مثال سوالات مربوط به معرفی خودتان، سپس آن را روی آینه می‌چسبانید.

  • بگذارید اندکی استراحت کنند و دوباره تکالیف را انجام دهید.
  • پس به طور کلی این صفت ملکی که بهتون گفتم، مالکیت رو نشون میده.
  • فکر کنید و سعی کنید در ابتدا خودتان معنی آنرا پیدا کنید سپس آن جمله را ترجمه کنید و با نتیجه ای که خودتان قبلا گرفته بودید مقایسه کنید.
  • هرگونه بازی الفبائی و یا مثلا بازی بینگو برای کوچکتر‌ها و بازی جدول حروف برای بزرگتر‌های مناسب است.
  صفحه اصلی زیبارو فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

بسیاری از زبان‌آموزان اظهار می‌کنند که صرف فعل انگلیسی در مقایسه با بسیاری از زبان‌های دیگر بسیار آسان است. در این مطلب هفت دلیل را بیان می‌کنیم که این ادعای آسان‌بودن انگلیسی را اثبات می‌کند. نگران کلمه های جدید نباشید، چون به محض بازی کردن به آنها عادت می  کنید. معروف ترین بازی های تک نفره که انگلیسی تان را تقویت می کنند «Final Fantasy» ،«Legend of Zelda» و «Dragon Quest» هستند. حتی اگر هر هفته یک مطلب هم بنویسید برای  تان خوشایند خواهد بود. برای خودتان اهدافی تعیین کنید تا بیشتر و سریع تر بنویسید.

آموزش زبان انگلیسی با کارتون ( 6 انیمیشن همراه با متن کامل) پک ۱

این مجموعه، داستان یک جادوگر جوان به نام هری پاتر را دنبال می کند. هری خوش شانس است و برای هاگوارتز (Hogwart)، مدرسه ی جادوگری، انتخاب می شود. کتاب شامل یک ترکیب عالی از واژه های عامیانه ی امروزی و هم چنین کلمات مربوط به افسانه ها و اسطوره ها است که خواندنش را جذاب کرده. در ضمن می توانید با یک عالمه کلمه ی مترادف آشنا شوید که دایره ی لغات تان را وسیع تر می کند. مطالعه فقط برای تقویت قدرت درک مطلب نیست، بلکه می تواند یک سرگرمی خوب برای اوقات فراغت تان باشد.

استفاده از موقعیت­‌های روزانه برای آموزش انگلیسی به کودکان

سایر فناوری ها با هدف کمک به کاربران در بهبود یا حفظ مهارت های انگلیسی نیز در دسترس قرار دارند. بسته به روش مورد علاقه خود برای یادگیری می توانید از بین انواع فناوری ها انتخاب کنید. این انیمیشن کمدی در همه ی دنیا مشهور است و مخاطبانش را با همه ی فراز و نشیب های یک خانواده ی پرتنش آمریکایی همراه می کند.

استفاده از نرم افزارهای آموزش زبان

روزنامه ها، وبلاگ ها، متن روی جعبه ها، کتابچه های راهنما، وب سایت ها، ایمیل ها، پست های شبکه های اجتماعی و هر چیزی را بخوانید. چرا؟ این محتوا حاوی کلمات جدید هیجان انگیز و همچنین کلماتی است که ممکنه قبلا با آنها آشنا شده باشید. مرور موارد یادگرفته شده و یادگیری موارد جدید به پیشرفت سریعتر کمک می کند. ویدیو های آموزشی و کتاب های مختلف تمامی این ها به شما کمک میکنند تا در یادگیری زبان بیشتر پیشرفت کنید.

  خرید و قیمت منقل بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام