وبلاگ

انتقال ارز ماتیک به تراست ولت

انتقال ارز ماتیک به تراست ولت

Polygon پیاده سازی خاص خود را از پلاسما در آنچه به عنوان زنجیره های پلاسمای چند ضلعی شناخته می شود دارد. زنجیره های پلاسما علاوه بر ایجاد چارچوبی برای dApps، امکان بارگذاری تراکنش ها را از زنجیره بلاک اصلی به زنجیره های ثانویه برای تراکنش های ارزان تر و سریع تر فراهم می کنند. قرارداد Predicate فرضی را که در شبکه اتریوم منتقل می شود، تأیید کنید و توکن هایی را که قرار است در زنجیره جانبی MATIC ارسال شوند، ببندید. پس از اتمام مرحله احراز هویت با شارژ حساب خود میتوانید به خرید و فروش ماتیک بپردازید. همانطور که بیان شد شبکه‌ی ماتیک قادر به ثبت 216  تراکنش‌در ثانیه است. در خرید سریع پالی‌گان سفارش شما در سریع‌ترین زمان ممکن و حتماً صورت خواهد گرفت اما در سفارش محدود خرید پالی‌گان تکمیل سفارش به تطابق قیمت سفارش خرید شما با قیمت سفارش فروش دیگر کاربران بستگی دارد.

  • با توجه به ویژگی های شبکه پلیگان، این شبکه بستر بسیار مناسبی برای برنامه های غیرمتمرکز می باشد.
  • در کیف پول من با ارزهای دیجیتالی خودمون میشود شارژ ویا بسته اینترنتی برای هر سه اپراتور بگیریم وهر سوالی داشته باشیم با قسمت پشتیبانی ارتباط بگیریم وپاسخ خود را دریافت کنیم،.،.,,.
  • بالاترین قیمت ثبت شده برای این ارز در می ماه 2021، حدود 2.7 دلار بود که یک روند صعودی داشت و انتظار می‌رود که قیمت آن در آینده به 2 دلار برسد.
  • کاربران می توانند با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی شبکه اتریوم را در کوتاه ترین زمان انجام دهند.
  سرمایه‌گذاری در نقره بهترین روش سرمایه‌گذاری در نقره | eramigallery

TD Sequential یک سیگنال معکوس به بالا تشکیل داد (4H TF)
MATIC بالای 50EMA (4H TF) ثابت شد
RSI در منطقه خرید قرار دارد. تجزیه و تحلیل از بالا به پایین اقدام قیمت – هم ترازی سوگیری جهتی در بازه های زمانی متعدد به شما امکان تنظیم بسیار بالاتری می دهد. اعضای شبکه که نمی‌خواهند اعتباربخش شوند، می‌توانند توکن‌های MATIC خود را به اعتبارسنجی دیگری واگذار کنند، اما همچنان در فرآیند استیکینگ خود شرکت می‌کنند و پاداش‌های استیک کردن را دریافت می‌کنند. جاینتی کنانی، ساندیپ نیل وال، آنوراگ آرجون و میهایلو بژلیچ است چهار بنیان‌گذار اصلی پالیگان هستند.

قیمت لحظه ای پالیگان

در عین حال، تمرکززدایی با تفویض پست های بازرسی PoS به زنجیره اصلی که در ابتدا اتریوم است، حفظ می شود. بلاک ها با انتشار مدارک دوره ای بلاک های ایجاد شده توسط تولیدکنندگان تأیید می شوند، بنابراین حالت غیرمتمرکز عملکرد شبکه Matic تأیید می شود. گمانه زنی در مورد آینده چنین پروژه لایه 2 منحصر به فردی مانند پالیگان بسیار چالش برانگیز است.

معایب ارز ماتیک

پالیگان که با نام ماتیک Matic هم شناخته میشود، یک توکن اتریومی است که به عنوان ارز بومی شبکه Polygon شناخته می‌شود. هدف پالیگان ارائه تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر روی شبکه اتریوم است و این کار را با استفاده از زنجیره‌های جانبی لایه دو انجام می‌دهد. در واقع Polygon چند زنجیره دیگر را در کنار زنجیره اصلی اتریوم اجرا می‌کند.

برای تحلیل بهتر آینده ی ارز دیجیتال پالیگان بهتر است بدانید قیمت این ارز دیجیتال از فوریه سال 2021 حدود 47 برابر شده است. از عوامل تاثیرگذار در این رشد میتوان به مورد استفاده بودن این ارز در صنعت بازی، NFT ها و Defi (تامین مالی غیر ممرکز ) اشاره کرد. همچنین این ارز در شبکه های اجتماعی همچون توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. – با وجود ارز دیجیتال ماتیک راندمان صرافی های غیر متمرکز نیز افزایش پیدا کرد. قبل از این اغلب مردم صرافی های متمرکز را ترجیح می دادند زیرا سرعت بالا و باگ کمتری داشتند. اما پلتفرم پالیگان و توکن آن توانستند مشکل صرافی های غیر متمرکز را حل کرده و با سرعت و امنیت بالا تراکنش ها را تکمیل کنند.

  رژ لب فیلم ۱۹۶۰ ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد