وبلاگ

انواع سبک های آرایشی صورت را می شناسید؟ معرفی مدل های میکاپ چهره مجله سین دخت

انواع سبک های آرایشی صورت را می شناسید؟ معرفی مدل های میکاپ چهره مجله سین دخت

به سبک اروپایی به دلیل استفاده از رنگ های بسیار ملایم آرایش لایت نیز گفته می شود. در این سبک نسبت به تمام مدل های آرایشی از رنگ های ملایم تری استفاده می شود و میزان استفاده از رنگ ها در اجزای صورت به یک اندازه می باشد. در میکاپ لایت هدف بیشتر پوشاندن نواقص صورت و ایجاد تغییرات کوچک برای زیباتر شدن صورت می باشد تا به چشم آمدن رنگ های آرایشی. در میکاپ با استایل شرقی استفاده از رنگ های شاد و زنده در لب ها و چشم ها بدون محدودیت، مجاز بوده و در یک چهار چوب تعریف شده می توان شاهد آرایش های رنگارنگ و جالب توجه در این سبک از میکاپ بود. استفاده از رنگ های گرم و شاد به میزان قابل توجهی در این سبک از میکاپ مورد استفاده قرار می گیرد و رنگ هایی مانند قرمز، بنفش تیره، زرشکی، قهوه ای، سرخابی و… در این نوع از میکاپ به وفور دیده می شود.

  • در سبک لبنانی  خط چشم  به‌صورت پهن و حالت گربه‌ای کشیده می‌شود و برای تکمیل آرایش چشم و پرپشت کردن آن، مژه مصنوعی استفاده می‌کنند.
  • بعد از پرایمر از کرم کانتور و سپس یک پودر استفاده می‌کنیم، رنگ کرم پودر باید با صورت مطابقت داشته‌باشد، این سبک آرایش آنقدرها هم سبک نیست و کمی از رژگونه و مقدار زیادی هایلایت استفاده می‌کنیم.
  • همه ما خانم‌ها از زیبایی لذت میبریم و از طریق آرایش کارهای زیادی را انجام میدیم تا چهره مون جوان تر به نظر برسه.
  • هنرمندان حرفه ای در این زمینه، با حفظ تکنیک های قدیمی این سبک و در عین حال افزودن روش های مدرن و رنگارنگ، مدل کلاسیک را کامل تر کرده اند.
  • برای انجام میکاپ عروسکی حرفه ای، باید از ابزارهای , اکسسوری های خاصی استفاده شود تا با پیاده سازی گریم های تخصصی، چهره ای منحصر به فرد را ایجاد کرد.
  آرایشی خرید انواع آرایشی با بهترین قیمت از خانومی خانومی

در آرایش لایت اروپایی، تمرکز روی زیرسازی پوست و رفع اشکالات ظاهری آن قرار داشته و از گریم های سنگین پرهیز می شود. تمرکز زیادی برای زیرسازی پوست و رفع اشکالات ظاهری آن قائل بوده اما از انجام گریم های سنگین در آن پرهیز می شود. در این مدل میکاپ شیوه کار به نحوی است که زیبایی طبیعی چهره فرد ملاک کار قرار گرفته و استفاده از رنگ های آرایشی در ناحیه چشم ها و لب ها منوط به حفظ طراوت و شادابی طبیعی صورت فرد می باشد.

مجله زیبایی روژه

شدت و غلظت رنگ ها در این سبک میکاپ به میزان قابل توجه ای نسبت به سایر سبک های آرایشی ملایم تر هستش. همچنین استفاده از رنگ های گرم و سرد به یک اندازه مورد توجه هستش و با رعایت هارمونی رنگ و چهره مورد استفاده قرار میگیره. و بعد خط چشم از سایه چشم مشکی برای فید کردن گوشه های داخلی چشم استفاده بشه و با یک سایه چشم براق مانند طلایی یا مسی برای گوشه های داخلی چشم مورد استفاده قرار بگیره. از مهم ترین ویژگی های سبک عربی، چشمان دودی است که انتخاب بسیارخوبی برای آن دسته از خانم هایی است که چشمان قهوه ای دارند. در این سبک از آرایش به هیچ عنوان نباید مژه هایتان را نادیده بگیرید، می‌توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید و یا دوبار مژه هایتان را ریمل بزنید تا جذاب تر به نظربرسید. به صورت کلی میکاپ کلاسیک از قدیمی ترین سبک های آرایش محسوب می‌شود که برای انجام آن نیز باید از بهترین لوازم آرایشی استفاده کرد.

  لیفتراک چری صفر و دست دوم صنعتی کشاورزی | توکو لیفتراک

انواع تکنیک های آرایش صورت، سبک ها و لوازم مورد نیاز (انواع میکاپ)

در این شیوه آرایش، عروس خانم ها نباید تغییر زیادی داشته باشند و چهره ای مصنوعی با مژه های بیش از اندازه بلند و لب های پهن تر از حد معمول برای آنها طراحی شود. بلکه باید نواقص موجود در صورت به شیوه ای بسیار حرفه ای پوشانده شده و شادابی چهره افزایش پیدا کند. دقیقا به همین دلیل است که آرایش لایت و اروپایی عروس تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته است.

در موقعیت هایی مانند جشن، میهمانی با دوستان یا همکاران، عروسی، نامزدی و بسیاری از موارد دیگر، بانوان به آرایش شب نیاز خواهند داشت. در میان برخی سبک های آرایشی تفاوت بسیار کوچکی وجود دارد که تشخیص را برای افراد سخت می کند. دنیای آرایش و میکاپ بسیار وسیع و پیچیده می باشد که برای تسلط کامل به همه قواعد و قانون آن نیاز به تجربه فراوانی دارد. در صورت داشتن ذوق و علاقه و خلاقیت به خرج دادن همراه با رعایت نکات و قواعد مربوط به هر سبکی می توان مهارت کافی را به دست آورد. آرایش مبتنی بر پودر فقط تنفس هوای تازه ای برای پوست های روغنی ، حساس و مستعد آکنه است.