وبلاگ

انواع مختلف رژ لب رژلب مایع، جامد، برق لب، روغن لب و .. را بشناسید لیامگ

انواع مختلف رژ لب رژلب مایع، جامد، برق لب، روغن لب و .. را بشناسید لیامگ

اگر احساس کردید که رنگ لب هایتان خیلی زیاد است و حالت چروکیده شده است، می توانید دستمال مرطوب را به آرامی روی لب هایتان بکشید و رنگ اضافی را پاک کنید. قرمز رنگی بسیار جذاب است، پس شما نمی‌توانید قرمز بپوشید و در مرکز توجه قرار نگیرید. اگر لباس قرمز را انتخاب می‌کنید، همیشه به یاد داشته باشید که از رنگ های قهوه‌ای، نوود یا هلویی استفاده کنید. از رنگ‌های بنفش، قهوه‌ای و قرمز مایل به نارنجی و استفاده نکنید.

  • متاسفانه در تولید اکثر رژ لب‌ها از این ماده استفاده می‌شد تا زمانی که با آگاهی مردم از خطرات این ماده، تولید کنندگان محصولات آرایشی نیز، رژ لب‌هایی بدون سرب را ارائه دادند.
  • بهترین مزیت در پوشیدن لباس‌های سفید این است که به شما اجازه می‌دهد هنگام آرایش کردن با رنگ‌های مختلف بازی کنید.
  • اگر بخواهید که لبتان کوچکتر به نظر برسد، با استفاده از مداد، در قسمت داخلی لب خط بکشید.

به لطف نیلوفر گیاهی ، گاردنیا و مخلوط نیلوفر آبی سفید که حاوی آن است و ویتامین E ، لب ها را تغذیه می کند و در عین حال با اثر تار نرم لب ها را کامل می کند. میزان ماندگاری رژ لب مهم ترین نکته‌ای است که هنگام خرید رژ لب باید به آن توجه کنید. شما می‌خواهید محصولی را خریداری کنید که روی یکی از حساس‌ترین قسمت های بدن خود، یعنی لب ها می‌زنید. بنابراین، مطمئن شوید که تاریخ تولید و تاریخ انقضا را بررسی کرده و از کافی بودن تاریخ انقضا مطمئن شوید. این مورد را بررسی کنید و بسته به تعداد دفعاتی که احتمال دارد از آن استفاده کنید، محصول مورد نظر خود را بخرید. اگر رنگی هست که کمتر آن را استفاده می‌کنید، رژ لبی را بخرید که تازه تولید شده است.

  آرایش لایت چیست ؟ آموزش انواع آرایش لایت و سبک

۲- تصمیم بگیرید می‌خواهید لب‌هایتان بزرگ‌تر جلوه کند یا کوچک‌تر

وازلین یکی از محصولاتی است که از آن می‌توانید به عنوان یک ماسک مرطوب‌کننده برای لب‌ها استفاده کنید که باعث نرم شدن حتی ماندگارترین رژ لب‌ ها می‌شود. برای مدت ۵ دقیقه صبر کنید تا رژ لب با وازلین شل و مرطوب شود. از دستمال کاغذی یا پد آرایشی مرطوب برای پاک کردن وازلین استفاده کنید.

رژ لب هایی که نباید استفاده کنید

اگر به دنبال بهترین مارک رژ لب مخملی باشید ما به شما مارک‌های ویولت، فلورمار، گلدن رز، مک، دبورا، کاپریس، گاش، هدی بیوتی و لانکوم را معرفی می‌کنیم. این نوع رژها براق نیستند اما بافتی نرم دارند که می‌توانید آن‌ها را به راحتی اعمال کنید. اگر بخواهید می‌توانید از تاپ کت روی آن‌ها استفاده کنید تا ظاهری بهتر پیدا کنند. چون مقدار موم موجود در ترکیب رژلب‌های کرمی بیش از دیگر ترکیبات است، بنابراین مانع از خشک شدن پوست می‌شود.

رژ لب جامد لگراند شماره 501

رژ لب یکی از پرکاربردترین ابزارهای آرایشی است که برای رنگ کردن و آرایش لب استفاده می‌شود. تاریخچه آرایش و رنگ کردن لب‌ها به دوران باستان بر‌می‌گردد؛ شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد؛ زنان مصر، رم، یونان و اور (شهر سومریان) لب‌های خود را رنگ می‌کردند. مردم باستان با استفاده از رنگ گیاهان رژ لب جامد درست می‌کردند و این رژ لب‌‌های طبیعی را درون ظرف قرار داده و در زمان استفاده با انگشت، لب‌های خود را رنگ می‌کردند. رژ لب مایع جویل آبرسان پوست لب است و از خشک و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری میکند.

  مهمترین تفاوت ژل با فیلر لب جنس ژل لب ، ماندگاری فیلر لب