وبلاگ

انواع مدل های آرایش زنانه و دخترانه معرفی جامع ساتیشو

انواع مدل های آرایش زنانه و دخترانه معرفی جامع ساتیشو

به طور کلی در میکاپ شرقی هیچگونه محدودیتی در بکاربردن رنگ ها وجود ندارد و رنگ های گرم و تندی مانند قرمز، بنفش، زرشکی، سرخابی، قهوه ای و …بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در آرایش کلاسیک از اصول خاصی استفاده می شود و غالبا طراحی های متنوعی در آن دیده نمی شود. به بیان دیگر،آرایش کلاسیک،سبک آرایشی پایه ای و اصلی است که در آن از هیچگونه طراحی های فشن  استفاده نشده است. در این سبک آرایش،با استفاده از چهارچوب های مشخصی،زیرسازی و متعادل سازی صورت انجام می شود.حفظ توازن در میکاپ از اصول این استایل به شمار می رود و لازم است ، آرایش در دو قسمت چشم ها و لب ها با یکدیگر متناسب باشد.

  • به عبارتی می توان گفت رنگ مو نیز یکی از عناصر مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.
  • به اصطلاح به کسی که عمل میکاپ را روی صورت شما انجام می دهد میکاپ آرتیست می گویند.
  • احتمالا، رنگ های دیگری مانند نارنجی، دودی و صورتی های اسطوخودوس برای افزودن ظرافت به صورت وارد سبک آرایش شرقی یا ژاپنی شوند.
  • این سبک آرایش برای افرادی که به آرایش چشم ها بیش از بقیه اجزای صورت علاقه دارند،بسیار مناسب است، زیرا در آرایش خلیجی تمرکز اصلی میکاپ بر روی چشم ها است.
  جذاب ترین مدل های میکاپ عروس به همراه عکس قبل و بعد- سالن های شبنم نظیف

در آرایش به سبک شرقی، استفاده از رنگهای شاد و روشن روی لب ها و چشم ها بدون هیچ محدودیتی مجاز است و در چهار چوبی مشخص، آرایش هایی رنگارنگ و جالب در این سبک آرایشی دیده می شود. استفاده از رنگ های گرم و شاد در این سبک آرایش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و رنگ هایی مانند قرمز، بنفش تیره، زرشکی، قهوه ای، سرخابی و … به وفور در این نوع آرایش دیده می شود. کانسیلر اغلب برای پوشش‌ دهی بیشتر لک‌ها و تیرگی‌های پوستی به کار می‌رود. همچنین می‌تواند برای روشن‌تر کردن برخی قسمت‌های صورت و زیر چشم‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

آرایش های ساده و جذاب هانده ارچل رازهای آرایشی که باید از او یاد بگیرید

در این سبک از آرایش، از سایه های براق و اکلیل دار، رژ لب های براق و حتی رژ گونه های اکلیل دار استفاده می شود. این آرایش در نوع خود از جمله آرایش های غلیظ محسوب می شود که البته جلوه بسیار زیبایی به عروس می دهد. خط چشم نازک و طبیعی، سایه‌های ملایم، رنگ‌های شاد و ملایم برای لب و رژگونه از مشخصه‌های اصلی این سبک آرایشی است. حتی در صورت نیاز به استفاده از مژه مصنوعی در این سبک، اغلب از مژه‌های دانه‌ای استفاده می‌شود تا چشم‌ها جلوه طبیعی خود را از دست ندهند. مژه های مصنوعی، سورمه و خط چشم، اقلام ضروری چشم ها در این سبک هستند.

آرایش خلیجی

خط چشم  در سبک لبنانی حتما باید حالت گربه ای و پهن داشته باشد و در زیر چشم هم کشیده شود. یکی از نگرانی هایی که بسیاری از عروس خانم ها در روز جشن عروسی با آن مواجه هستند، دیر رسیدن به مراسم به دلیل طولانی شدن زمان آرایش است. کافیست کمی در انتخاب میکاپ آرتیست دقت داشته باشید تا در زمان مناسب آرایشتان تکمیل شده و بتوانید با خیال آسوده در مراسم حضور پیدا کنید. مدت زمان آرایش عروس تا حد زیادی به مدل و سبک انتخابی برای میکاپ و شینیون بستگی دارد. برخی از شینیون ها نیاز به زمان زیادی داشته و به همین دلیل از قبل اعلام میشود تا زودتر در سالن زیبایی حضور داشته باشید. در حالت معمول حدود 4 تا 5 و برخی مواقع تا 6 ساعت ممکن است آرایش عروس طول بکشد.

  مهمترین تفاوت ژل با فیلر لب جنس ژل لب ، ماندگاری فیلر لب

این نوع آرایش طرفداران زیادی دارد در این سبک آرایش که از آرایش های غلیظ است از براق کننده استفاده می کنند. در این سبک از سایه و رژ لب و حتی رژ گونه براق استفاده می کنند که جلوه زیبایی به عروس می دهد. به علت استفاده از رنگ های ملایم و نود نزدیک به تناژ رنگی پوست، می توانید از این سبک آرایش در میکاپ روزانه یا در شرایط مختلف استفاده کنید. میکاپ نود، جدیدترین سبک میکاپ در 2021 است که به یکی از ترندهای آرایشی محبوب در بین خانم ها تبدیل شده است. براش کاربردی دیگری در تمامی مراحل میکاپ می توان از آن استفاده کرد براش قاشقی است.