وبلاگ

بوتاکس مو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ + معرفی بهترین برندها میس و مستر

بوتاکس مو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ + معرفی بهترین برندها میس و مستر

امروزه 31 تزریق در نقاط مختلف سر و گردن انجام می شود و این اثرات می تواند در حدود سه ماه طول بکشد. بعد از کشف آن، خیلی زود مردم شروع به کشف توانایی بوتاکس برای کاهش چروک و خطوط ریز کردند. البته, ما باید با اولین و واضح ترین استفاده از بوتاکس شروع کنیم.

  • بوتاکس، سم بوتولینوم رقیق شده، با جلوگیری از آزاد شدن مواد شیمیایی در سلول‌های عضلانی و ممانعت از انتقال پیام انقباض به فیبرهای عضلانی میگرن را درمان می‌کند.
  • اثرات تزریق بوتاکس برای درمان چروک دور چشم، خط خنده، خط لبخند و … ظرف چند روز به تدریج نمایان می‌شوند و نتایج نهایی عمل بوتاکس ده روز بعد از تزریق مشخص می‌شود.
  • در ادامه به بررسی مهم‌ترین کاربردهای بوتاکس در درمان می‌پردازیم.
  • برای اینکه در حین فرآیند تزریق، دردی احساس نشود یا این درد به حداقل میزان خود برسد، از بی‌حس‌کننده موضعی استفاده می‌شود.

عامل دیگری که بوتاکس را به گزینه‌ ای عالی برای درمان زیبایی بدل می کند، طولانی بودن ماندگاری نتایج تزریق آن است. همانطور که پیشتر نیز ذکر شد، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج کامل تزریق بوتاکس را در عرض ۱۰ روز پس از تزریق مشاهده کنید. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در سال ۲۰۰۲ استفاده از بوتاکس بنام Botox Cosmetic را برای بهبودی موقتی در ظاهر خط اخم متوسط تا شدید در بیماران ۱۸ تا ۶۵ ساله تأئید کرد. در سال ۲۰۰۴، FDA مصرف بوتاکس را برای درمان تعریق بیش از حد زیر بغل (Primary axillary hyperhidrosis) تأئید کرد. وقتی خطوط اخم به صورت عمودی در پیشانی افراد و بین دو ابرو به وجود می آیند، به دلیل این است که افراد بیش از اندازه اخم کرده اند. از مهم ترین دلایل این موضوع می‌تواند هم به دلیل عصبی بودن و هم به دلیل خستگی باشد.

  مدل آرایش صورت دخترونه ملایم و ساده مناسب مهمانی و دورهمی دوستانه مُچُم

بوتاکس پیشانی چه مزایا و معایبی دارد

در صورتی که به دنبال داشتن ظاهری طبیعی و آرام هستید، انتخابی مناسب انجام داده اید، چرا‌که این کار تخصص ماست. قبل از این که تزریق بوتاکس انجام شود، ما یک جلسه‌ی مشاوره با شما ترتیب می‌دهیم تا طی این جلسه کاملا متوجه شویم که اهداف و انتظارات شما از تزریق بوتاکس چیست. بوتاکس با شل کردن عضلاتی که به طور طبیعی در صورت شما انقباضات وحرکات زیادی دارند (به طور مثال هنگام نشان دادن عصبانیت، ترس، نگرانی، استرس، درد و خستگی) ظاهری شاداب و آرام به شما خواهد بخشید.

درمان با این روش کاملا تحت کنترل و قابل تنظیم است.

شاید تصور کنید که بوتاکس تنها برای رفع چین‌وچروک صورت به کار می‌رود؛ اما جالب است بدانید که این ماده برای فلج کردن عضلات مختلف استفاده می‌شود، به همین دلیل است که برای دندان‌قروچه و درد آن مناسب است. طی مطالعه مشخص شد که 52 درصد از افرادی که بوتاکس دریافت کردند، طی شش هفته علائم افسردگی آنان کاهش پیدا کرده است. البته تعداد افرادی که در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفتند برای تایید تاثیر کاربرد بوتاکس در کاهش علائم افسردگی کافی نیست. علاوه بر اخم کردن بیش از حد، خندیدن هم می‌تواند باعث بروز چین و چروک در افراد شود.

پروفایلو چیست و چه تاثیری دارد

فرایند تزریق بوتاکس حدودا 10 الی 20 دقیقه طول می‌کشد و اثر آن را می‌توان بلافاصله بعد از شروع درمان و اثر نهایی را در یک بازه‌ی زمانی 21 روزه مشاهده کرد. تأثیرات درمانی بوتاکس معمولا بین 3 تا 6 ماه ماندگاری دارد و بعد از این بازه‌ی زمانی نیازمند تجدید شدن است. وقتی حرف از سم زده می شود ممکن است یک مقداری ترسناک به نظر برسد . تزریق بوتاکس در زیر پوست، سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد و ظاهری جوان تر را برای مدتی ایجاد خواهد کرد. همچنین این مسله باعث کمک به افراد مبتلا به میگرن نیز شده است.مهم ترین چیز در مورد دوره درمان بوتاکس، این است که به هیچ دارویی نیاز ندارید که همانطور که می دانیم, اغلب عوارض جانبی خطرناک دارند. برخی افراد ممکن است پس از تزریق بوتاکس میگرن دچار افتادگی پلک، سردرد، سفتی عضلات، درد در محل تزریق و گردن درد شوند.

  رژ لب خرید بهترین مارک رژلب جامد و مایع ، مات و براق بانی مد