وبلاگ

تزریق ژل لب : نکات مراقبت قبل و بعد + علت جذب سریع

تزریق ژل لب : نکات مراقبت قبل و بعد + علت جذب سریع

قیمت تزریق ژل لب بسته به برند آن متفاوت است و به صورت میانگین برای هر سی سی از ۴،۰۰۰،۰۰۰ تا ۵،۶۰۰،۰۰۰ هزار تومان می باشد. شما می توانید انتخاب کنید که قبل از تزریق ژل لب ها از بی حسی موضعی استفاده شود یا خیر. پزشک می تواند در اطراف لب ها با تزریق به لثه (مانند دندانپزشکی) آن ناحیه را بی حس کند که سوزن بی حسی بسیار نازک است و آن را احساس نمی کنید. هزینه تزریق ژل لب در کلینیک خانه سفید بین ۵ تا ۷ میلیون تومان به ازای هر سی سی تزریق می باشد.

  • با تزریق لب، درد می‌تواند نه تنها در طول درمان بلکه پس از آن نیز ایجاد شود.
  • در اولین روز پس از تزریق فیلر لب، لب‌های خود را فشار ندهید یا زیاد لمس نکنید.
  • عامل دیگر جذب سریع ژل لب قرار گرفتن در معرض نور خورشید است که زودتر جذب شدن ژل لب و کاهش ماندگاری آن می شود.

در این میان ممکن است برخی از افراد فکر کنند که لب‌های نازکی دارند یا تمایل دارند لب‌هایشان فرم متفاوتی داشته باشد. قبل از تزریق ژل، پزشک با فرد متقاضی در رابطه با مدل مد نظر او صحبت می کند. در نهایت بر اساس نظر فرد و ساختار چهره او، یک مدل انتخاب و تزریق ژل انجام می شود.

  بوتاکس چیست؟ مزایا، عوارض و مراقبت‌های قبل و بعد بوتاکس صورت

آیا تزریق ژل لب تاییدیه سازمان غذا و دارو را دارد؟

یکی از روش‌هایی که اخیرا هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است، تزریق ژل لب یا همان فیلر لب برای حجیم کردن لب‌هاست. البته این روش تنها یکی از روش‌ها و البته مؤثرترین روش نیز به شمار می‌رود. برای حجیم کردن لب‌ها راه‌های دیگری نیز وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به ماسک لب، آرایش لب و ماساژ لب‌ها اشاره نمود. در این مقاله از مجله جراحی زیبایی دکتر فارمو برای شما تمام موارد مهم را شرح می دهیم. امکانات و خدمات مختلفی که در کلینیک ها ارائه می شوند نیز از دیگر فاکتورهای موثر بر هزینه تزریق ژل لب هستند. تزریق فیلر لب در تهران برای افرادی که از شکل و فرم لب خود راضی نیستند و می‌خواهند لب‌های حجیم داشته باشند، مناسب است.

جوانسازی با مزوتراپی صورت و مو

زیرا این پزشکان با استفاده از بهترین برندهای ژل، آنها را با ظرافت بسیار زیادی تزریق می کنند و به همین دلیل هم می توانید مطمئن باشید که دقیقا همان نتیجه را مشاهده خواهید کرد که از این روش انتظار دارید. به طور کلی، هزینه تزریق ژل در سال 1402 به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و نمی توان گفت که این هزینه در همه بخش های تهران و مطب های دکترها مشابه است. مهم ترین عاملی که باعث تفاوت در این هزینه می شود، میزان تخصص و تجربه پزشک است. به همین دلیل هم شما به هیچ عنوان نباید به کلینیک هایی که تزریق ژل صورت را با هزینه خیلی پایین انجام می دهند، اعتماد کنید.

  لیست 14 قلم از انواع لوازم آرایش صورت بانی مگ

برآمدگی عمودی لب‌ها را هم می‌توان مقداری ژل تزریق کرد که به برجسته تر شدن لب بالایی کمک می‌کند. اگردرهنگام تزریق ژل دچار سرماخوردگی هستید ویادچاراختلالات عصبی وفشارهای شدید هستید انتظاردست یابی به یک نتیجه دلخواه رانداشته باشید. درمورد اینکه چگونه به اهداف خود درمورد زیبایی خواهید رسید با پزشک مشورت کنیدتابهترین راه حل ها را دراختیارتان قراردهد. در تزریق ژل لب با حجم دادن و برجسته کردن حاشیه لب جذابیت و زیبایی صورت بیشتر می شود.