وبلاگ

تزریق ژل لب چیست: هزینه، انواع مدل، معرفی برندهای معتبر کلینیک خانه سفید

تزریق ژل لب چیست: هزینه، انواع مدل، معرفی برندهای معتبر کلینیک خانه سفید

ببخشید می‌خواستم بپرسم بعد تزریق ژل لب‌ها هم خشک می‌شن؟ چون شنیدم خیلی اتفاق می‌افته. رستیلن کلاسیک یکی از محصولات محبوب بازار است که حجم لب‌ها را به خوبی افزایش می‌دهد. این ژل غلظت بسیار بالایی از اسید هیالورونیک را در خود جای داده. لب‌ها یکی از نمایان‌ترین اجزای صورت هستند که تاثیر زیادی روی زیبایی چهره فرد می‌گذارند.

  • از آنجا که چندین بار سوزن به لب شما برخورد کرده، ممکن است بوسیدن مقداری دردناک باشد.
  • دکتر رحیمی پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی خود از دانشگاه اصفهان، در دوره های زیبایی پوست و مو شرکت کردند و در حال حاضر یکی از بهترین پزشکان حوزه زیبایی تهران می‌باشند.
  • سپس پزشک برای بی‌حس کردن ناحیه موردنظر، از آمپول و یا پمادهای مخصوص استفاده می‌کند.
  • همچنین پزشکان معمولا کرم بی‌حس کننده موضعی را برای به حداقل رساندن درد و ناراحتی در هنگام تزریق به مناطق حساس استفاده می‌کنند.
  • ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید، ساده‌ترین ژل‌ها برای تخلیه هستند.

متخصصین پوست می گویند تزریق ژل لب در مطب و با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود. ورمی جزئی از آن حاصل می شود که بعد از یکی دو روز کاهش خواهد یافت. اگر اولین بار است که تزریق انجام می دهید، در تقویم خود یکی دو روز برای این کار زمان بگذارید. در صورتی که محل تزریق دچار ورم شده باشد بهتر است تا بهبودی کامل بدست می آید استراحت کنید. دلیل دیگر برای مراجعه کردن به یک جراح پلاستیک با مدرک تخصصی این است که آنها از با کیفیت ترین ترکیبات استفاده خواهند کرد. پرکننده ای که از آن استفاده می کنید مهم است، بنابراین درمورد مناسبترین گزینه برای شما و لب شما صحبت کنید.

  لوازم آرایشی خرید اینترنتی لوازم آرایش و میکاپ اصل

مزیت تزریق چربی به صورت که بهتر است، بدانید

اگر تزریق ژل کرده‌اید یا قصد انجام آن را دارید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تزریق ژل لب از جمله اقداماتی است که با بهترین نتایج توسط دکتر جمال حسن زاده در سنندج انجام می‌شود. در این مرکز با استفاده از مرغوب ترین انواع ژل و مهارت پزشک در تزریق ژل، همچنین اجرای درست و اصولی مراحل تزریق ژل توسط ایشان، می‌توانید به زیبایی ماندگاری در صورت و بدن خود دست یابید. تزریق ژل شامل معرفی دقیق ترکیب زیر پوست و توزیع ظریف ژل می شود. پس از تزریق، ماساژ کوچک ناحیه ای که در آن تزریق انجام شده است مورد نیاز است و پس از تزریق نقطه ای، کمپرس خنک کننده مورد نیاز خواهد بود.

تزریق ژل چیست و چه کاربردی دارد؟

ژل های هیالورونیک اسید مانند یوردم  و رستالین به وسیله ی آنزیمی به نام هیالورودیناز حل می شود. و بعد از مدتی این مشکل برطرف می شود در ادامه باید گفت که ژل های پرکننده ی استاندارد بین ۶ تا ۹ ماه دوام می آورند، اما گزینه های دائمی دیگری نیز وجود دارد. بسیاری از پزشکان می گویند پرکننده های دائمی مانند سیلیکون می تواند آسیب های دائمی به لب ها برساند. حتی اگر از مقدار مناسبی از سیلیکون استفاده کنید بدن می تواند ملتهب شده و لب را برای همیشه از بین ببرد. در میان اجزای صورت، لب ها از تأثیر بسزایی بر زیبایی چهره برخوردار هستند که ممکن است به دلیل مسائل وراثتی، افزایش سن و غیره از فرم خوبی برخوردار نباشند.

  آموزش صفر تا صد ابرو برداشتن حرفه ای در خانه به صورت تصویری میس و مستر

اما قبل از این کار، پزشک برای احساس درد کمتر به سراغ بی‌حسی موضعی لب‌ها می‌رود. اینکه حجم مناسبی از ژل با زاویه‌ای مناسب به لب‌ها تزریق شوند بر نتیجه نهایی کار تاثیر بالایی خواهد داشت به همین دلیل حتما در انتخاب کلینیک و پزشک مربوطه دقت کنید. لب گرفتن بعد از تزریق ژل لب یک مسئله پیش پا افتاده به نظر می‌رسد، اما در واقع تاثیر زیادی بر سلامت و زیبایی لب‌ها دارد.