وبلاگ

تزریق ژل لب چیست: هزینه، انواع مدل، معرفی برندهای معتبر کلینیک خانه سفید

تزریق ژل لب چیست: هزینه، انواع مدل، معرفی برندهای معتبر کلینیک خانه سفید

به طور کلی، نتایج مورد نظر در یک جلسه به دست می‌آید، اگرچه در برخی موارد نیاز به بررسی بعدی است. در این مدت می توان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کرد. در این قسمت به برخی سوالات مرتبط با تزریق ژل به لب پاسخ داده می شود. مطالعه این بخش  را از دست ندهید؛ زیرا ممکن است سوالات شما نیز پاسخ داده شود. به دلیل اینکه لب ها یکی از حساسترین ناحیه ها در صورت میباشد، هرگونه تورم روی آن کاملاً طبیعی است. با این حال برای اینکه مطمئن شوید تزریق ژل هیچ نوع مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد بهتر است قبل از اقدام به کار با پزشک خود صحبت کنید.

  • روش اشتون شکل M را در لب بالا می‌سازد و هرچقدر شدیدتر لب بالا را به سمت بالا بکشید، لب چاکدارتر (قوس دارتری) در بالای لب ایجاد می‌کنید.
  • مدل های تزریق ژل برای لب بر اساس ویژگی های طبیعی لب هر فرد متفاوت خواهد بود.
  • اگر برای تزریق ژل لب به مراکز غیرمعتبر مراجعه کنید ممکن است با عوارض جبران‌تاپذیر مواجه شوید که بهبود نیابد.
  • بی‌حس کننده باعث می‌شود تا شما درد سوزن و تزریق را حس نکنید و این کار به راحتی و بدون هیچ دردی انجام شود.
  مدل آرایش صورت دخترونه ملایم و ساده مناسب مهمانی و دورهمی دوستانه مُچُم

فهرست بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در تهران را با دکتر آرش نجف بیگی آغاز می کنیم. این پزشک دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و تخصص جراحی عمومی هستند و علاوه بر عمل تزریق ژل صورت، در بخش های دیگر زیبایی مانند پیکر تراشی نیز موفقیت های زیادی کسب کرده اند. دکتر آرش نجف بیگی برای تزریق ژل لب روسی، از بالاترین استانداردهای جهانی استفاده می کنند. به همین دلیل هم می توانید مطمئن باشید که ایشان بهترین دکتر زیبایی برای تزریق ژل لب هستند. این کبودی به علت مصرف لیدوکائین حین تزریق احساس نمی‌شود اما پس از اتمام کار ظاهر خواهد شد.

چه زمانی باید با پزشک تماس گرفت

تزریق ژل لب درمان زیبایی است که ظاهر برجسته تری را برای لب ها فراهم می کند. بهترین ژل لب ظاهر بزرگ و طبیعی تری به لب ها می دهد و با کمترین عوارض جانبی، واکنش معکوس یا نتایج ضعیف همراه است. ژل ها لب ها یک درمان زیبایی هستند بنابراین همیشه احتمال وجود دارد که چیزی اشتباه رخ دهد. به همین دلیل ،  فوق العاده مهم است که اجازه دهید فرد حرفه ای  واجد شرایط و معتبر برای انجام آن اقدام کند. هرگز وسوسه نشوید که تزریق ژل خود را در سالن زیبایی انجام دهید .

شیکترین جدیدترین مدل مو کوتاه زنانه 1402! محبوب ترین مدل موی کوتاه زنانه 2023

در تزریق ژل به لب به حجم و برجستگی قسمت های حاشیه لب حجم بصورت قرینه افزوده می شود. تزریق ژل ، سبب آبرسانی بافت لب نیز می شود و علاوه بر زیباسازی لب، اثر احیایی نیز بر آن دارد. افرادی که از موهای زائد پشت لب ناراضی هستند می توانند از لیزر موهای زائد برای حذف آنها استفاده نمایند. تزریق ژل به خصوص فیلرهای هیالورونیک اسید، برای حجم دهی لب ها استفاده می شوند. اگر تزریق ژل به دست پزشک متخصص انجام شود و از ژل مرغوب و با کیفیت استفاده شود بدون عوارض و ایمن خواهد بود. در این نوشته سعی کردیم درباره ژل لب و نحوه تزریق آن، و همچنین امنیت و هزینه و توصیه‌هایی که در این مورد وجود دارد صحبت کنیم.

  7 مدل از مشهورترین انواع آرایش عروس

مزیت شگفت انگیز تزریق ژل

بدلیل شبکه عصبی قوی در لب از بلوک عصب سه قلو برای کنترل درد استفاده می شود بی حسی در این ناحیه ممکن است تا ۴۵ دقیقه باقی بماند و خوردن غذا در طی این مدت ممکن است موجب گاز گرفتگی لب و آسیب به آن شود. اگر تا به حال تبخال داشته‌اید (هرپس دهانی)، باید  قبل از انجام این روش به پزشک اطلاع دهید. اگر حساسیت ناشناخته‌ای دارید یا به لیدوکائین حساسیت دارید، قبل از انجام این روش به پزشک اطلاع دهید. در مورد هر دارویی که مصرف می‌کنید، از جمله داروهای بدون نسخه و تجویز شده و مکمل‌های گیاهی، به پزشک اطلاع دهید.