وبلاگ

خرید و فروش آپارتمان، خانه و املاک مسکونی در محله افسریه شمالی منطقه 15 تهران آریامرز | sadafpardis

خرید و فروش آپارتمان، خانه و املاک مسکونی در محله افسریه شمالی منطقه 15 تهران آریامرز | sadafpardis

در ۲نبش بین صدها هزار آگهی ثبت‌شده جست‌وجو کنید، به سرعت ملک مورد نظرتون رو پیدا کنید و برای انجام معامله‌ای مطمئن، با مشاورین املاک معتمد و متخصص شهرتون افزایش سرمایه سرمایه گذاری پردیس در ارتباط باشید. فروش آپارتمان سنددار در پردیس بورس تخصصی آپارتمان های سند دار در پردیس با قابلیت دریافت وام فاز 1 ، فاز 2 ، فاز 3 ، فاز 4

پارگینگ و انباری مجزا

فروشگاه های زنجیره ای رفاه ، کوروش … بله، با توجه به افزایش تقاضا در مسکن و افزایش قیمت، می‌توان گفت یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت سرمایه گذاری است. به اصل شناسنامه و کارت ملی طرفین، اصل قرارداد اجاره نامه و اصل سند ملکی مالک نیاز است.

  • به گزارش تسنیم،‌ در ابتدای اجرای طرح مسکن مهر،‌فروش امتیاز آن غیرقانونی بود که تا سال 93 نیز این ممنوعیت ادامه داشت.
  • نکاتی برای خریداران عزیز ۱ـ مهم ترین نکته داشتن تضمین برای خریدار میباشد که با مبلغ سفته۵۰ میلیونی که فروشنده امضا و تسلیم خریدار میکند( جهت ضمانت انجام کار و تضمین سلامت واحد ) انجام میگیرد.
  • ریسک‌هایی چون خرید خانه‌های قراردادی و خطر کلاهبرداری، بلاهای طبیعی و مستهلک شدن ملک از جمله مهم‌ترین موارد در سرمایه گذاری مسکن است.
  • هدف گنجه تجمیع و مقایسه آگهی‌های حوزه ملک، خودرو و استخدام است.
  • مسکن مهر پرند از نظر شکلی و نزدیکی به شهر تهران با مسکن مهر پردیس قابل مقایسه است؛ اما تفاوت اصلی آن با پردیس این است که بخشی از متقاضیان ما جزو متقاضیان موثر (متقاضی سکونت) نبودند و برای سرمایه گذاری واحد را تقاضا کرده‌اند.
  • با انتخاب این گزینه، مشاوران املاک درخواست ملک شما را متناسب با فیلترهای اعمال شده در جستجوی شما بررسی کرده و در صورت وجود ملکی متناسب با نیازتان، با شما تماس خواهند گرفت.
  رزرو هتل با بهترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته علی بابا | ariabooking

۱ـ در قرارداد پیش‌فروش یا صورتجلسه تخصیص واحد، نام پروژه، بلوک، طبقه و واحد تعیین و قید شده باشد. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

فروش آپارتمان ، زون 3 ، فاز 11

در مواردی که برای واحد مسکن مهر، قرارداد پیش فروش بین سازنده و متقاضی منعقد شده، ولی هنوز مراحل مربوط به واحد و فروش اقساطی انجام نشده است، باید ابتدا مراحل لازم برای تخصیص وام و دریافت دفترچه اقساط انجام شود و سپس به ترتیبی که در مورد واحدهای ساخته شده بیان شد، برای انتقال مالکیت اقدام شود. فروش یک واحد آپارتمان در فاز 8 پردیس بهترین فاز برای سکونت و سرمایه گذاری

ملک 98 متری دارای پذیرایی نورگیر
پارکینگ مسقف
انباری
تراس
آسانسور

متناسب با بودجه شما نیز واحد موجود است. میانگین قیمت آپارتمان در محله افسریه شمالی منطقه 15 تهران در آبان 1402 حدودا متری 58,600,000 تومان است.

فروش آپارتمان 78 متری مسکن مهر

به جز سه پروژه از جمله کیسون، صدرانو و اساس گسترش شهر، بقیه واحدهای مسکن مهر (حدود ۶۰۰۰ واحد) تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود. در فاز ۹ شهر پردیس هم یک واحد ۸۷متری را می‌توان با ۸۶۰ میلیون تومان و یک آپارتمان ۸۵متری در فاز ۱۱ را با ۹۶۰ میلیون تومان خرید. تعداد محدودی از واحدهای مسکن مهر فاز 11و 8 پردیس به فروش میرسد . فروش آپارتمان های در حال احداث و تحویلی واقع در فاز 8 و 11 شهر پردیس
با کمترین بودجه و استطاعت 

  دانلود و خرید اینترنتی کتاب مباحث اجرایی طراحی شهری حیدر جهان‌بخش طاقچه | معماری نواز

اگر قصد فروش قرارداد و واحد تحویلی خود در فازهای 5 ، 8 و 11 را دارید ، آخرین تماس را با ما بگیرید. همچنین در فاز ۳ نیز یک واحد ۷۸متری با سن بنای ۱۱ سال می‌توان متری ۱۶.۱ میلیون و قیمت نهایی یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان خرید. خرید و فروش آپارتمان های 86 متری واقع در فاز 5 پردیس در ساختمان های 14 طبقه و دارای دولاین آسانسور

اگر مایل به خرید آپارتمان در فاز 5 پردیس هستید

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید.

مساله مهم دیگر در بستن پرونده مسکن مهر به متقاضیان غیر موثر برمی‌گردد که با وجود تکمیل واحد خود نسبت به تکمیل موجودی و تحویل واحد خود اقدام نمی‌کنند. پروژه‌هایی داریم که بعد از ۳ یا ۴ سال هنوز به صورت متوسط ۵۰ نفر آنها نسبت به تحویل واحد خود اقدام ننموده‌اند که باید برای آنها به صورت ویژه تصمیم‌گیری شود. با سلام فروش یک واحد آپارتمان 105 متری در فاز 8 پردیس دره بهشت
محله یک فول امکانات
(قابل سکونت/کلید نخورده)

پارکینگ مسقف/آسانسور/انباری

قابلیت… ریسک‌هایی چون خرید خانه‌های قراردادی و خطر کلاهبرداری، بلاهای طبیعی و مستهلک شدن ملک از جمله مهم‌ترین موارد در سرمایه گذاری مسکن است.