وبلاگ

دستگاه سفره یکبار مصرف و رول به رول خانگی شغلی پرسود

دستگاه سفره یکبار مصرف و رول به رول خانگی شغلی پرسود

شما باید با استفاده از روغن مخصوص، رول‌ های فلزی و توربین دستگاه را دستگاه سفره رول کن روان کنید. ریبون‌های رزین (Resin) و سوپر رزین (Super Resin) با توجه به
نوع و ابعاد لیبل ها در عرض ها و متراژهای مختلف جهت استفاده در لیبل پرینتر ها تولید و عرضه می‌گردد. ریبون‌های وَکـس (Wax) و وَکـس رزین (Wax Resin) با توجه به
نوع و ابعاد لیبل ها در عرض ها و متراژهای مختلف جهت استفاده در لیبل پرینتر ها تولید و عرضه می‌گردد. دستگاه جهت خرد کردن و تبدیل کردن رول های 50 کیلویی به رول های 400، 450، 500و… تنظیمش دست خودتونه. این رول‌های حرارتی جهت استفاده در آزمایشگاه‌ها و همچنین استفاده در ترازوهای دیجیتالی در ابعاد مختلف (با توجه به نوع استفاده) در متراژ‌های مختلف به سفارش مشتری تولید می‌شود.

  • این سفره ها علاوه بر این که زیبا و منحصر به فرد هستند، بسیار سبک، نرم و جذب کننده نیز هستند.
  • به عبارتی، دستگاه رول و پرفراژ شرکت ما با چنان کیفیتی تولید میشوند که همواره رضایت مشتریان را جلب کرده و اقدام آنها نوعی خدمت به جامعه کارآفرینان کشور میباشد.
  • تفاوت بارز دیگر میان این دو مدل دستگاه رول به رول سفره آن است که در دستگاه دو رول سفره همزمان عملیات رول کردن و پرفراژ کردن سفره انجام می شود.
  • این دستگاه سفره های نایلونی را که از دستگاه تولید سفره خارج می شوند، به صورت رول های با اندازه های مختلف بسته بندی می کند.
  بوتاکس چیست ؟ هر آنچه که باید در مورد بوتاکس منافع ، عوارض ، مراقبت ها و هزینه آن بدانید

یکی از ملزومات خط تولید سفره یک بار مصرف می باشد که برای ایجاد خط برش یا پرفراژ در اندازه های یک ساز مورد نیاز می باشد. این دستگاه دو نوع عمده دارند که به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک عرضه می شوند. با توجه به کیفیت قطعات به کار رفته در این دستگاه می توان نتیجه گرفت قیمت دستگاه سفره یکبار مصرف بسیار مقرون به صرفه می باشد.

آیا با وجود هزینه های کارگری، اجاره محل و مصرف برق باز هم سود قابل توجهی در تولید سفره یکبار مصرف وجود دارد؟

امکان خرید دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف به صورت اقساطی و در اقساط بلند مدت نیز فراهم است. این نوع خرید بدون بهره بوده و می توانید پس از خرید دستگاه، اقساط آن را پرداخت نمایید و شغل خانگی و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. جهت اطلاعات بیشتر در مورد خرید اقساطی با شماره های موجود در سایت   تماس حاصل فرمایید. به گزارش خبرگزاری موج، در سال های کنونی یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین محصولاتی که در ایران رواج یافته، سفره ی یکبار مصرف بوده است.

دستگاه رول به رول سفره تک رول

سفره ها با استفاده از شیر ورودی وارد دستگاه می شوند و سپس روی قسمت ریلی دستگاه قرار می گیرند. رول های مقوایی که محکم هستند، سپس روی یک تسمه مخصوص که به نام رول میله معروف است قرار می گیرند. سپس جرم در حین عبور از روی ریل توسط موتور جلویی دستگاه کشیده می شود و دور رول مقوایی می پیچد. این روند تا زمانی ادامه می یابد که وزن رول به وزن دلخواه درج شده در دستگاه سیم پیچی سفره یکبار مصرف برسد. پس از رسیدن به این وزن، سیم پیچی و پیچیدن روکش دور رول مقوایی متوقف شده و رول برای بسته بندی آماده می شود. شرکت ما تلاش کرده با حفظ کیفیت دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف، این دستگاه را با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه نماید.

  آموزش آرایشگری در منزل در آرایش روزانه این 6 کار را انجام ندهید مجله کوروش

همانطور که میدانید برخی عوامل نظیر کیفیت قطعات، جنس قطعات و بدنه و … در تعیین قیمت دستگاه پرفراژ سفره تاثیرگذار است. یکی از مهمترین و اصلی ترین قطعات دستگاه پرفراژ سفره یکبار مصرف، المنت است. کیفیت و طول عمر المنت از دیگر عواملی است که در تعیین قیمت دستگاه پرفراژ تاثیر فوق العاده ای دارد. یکی از بارزترین وجوه تمایز دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف تک رول و دو رول در میزان تولید این دستگاه است. دستگاه تک رول به صورت روزانه قادر به تولید و رول کردن 400 کیلوگرم سفره یکبار مصرف است.