وبلاگ

راهنما خرید 20 مدل بهترین مسواک برقی اورال بی اصل + سری یدک-اصیل بخرید

راهنما خرید 20 مدل بهترین مسواک برقی اورال بی اصل + سری یدک-اصیل بخرید

همچنین این مسواک به دلیل بی سیم بودنش برای مسافرت نیز بسیار مناسب است. چرا که بیشتر کودکان علاقه ‌ای به مسواک زدن ندارند و یا توانایی انجام این کار را به شکل صحیح ندارند. به همین دلیل بهتر است که با خرید یک مسواک برقی آن ‌ها را به امر مسواک زدن تشویق کرد. یا شاید بسیاری از افراد نتوانند دندان ‌های خود را آن‌ طور که باید شستشو دهند. برای این منظور از مسواک برقی استفاده می ‌شود که کار را بسیار آسان ‌تر می ‌کند. اگه میخواین تمیز بمونه پس از هر بار استفاده باید سری رو باز بکنید و قسمت داخلی سری رو هم تمیز کنید و بزارید خشک بشه.

  • در این نوع علاوه بر عملکرد چرخشی، عملکرد نوسانی بصورت رفت و برگشتی برای جدا و تمیز کردن پلاک های دندانی وجود دارد.
  • علاوه بر این، می‌توانید دندان‌های عقب را که تمیز کردن آنها چالش برانگیزتر است، به راحتی تمیز کنید.
  • حتی برخی از کودکان که از مسواک زدن فراری هستند با این ابزار دیگر ترسی باقی نخواهد ماند.
  • صرف چند هزار تومان بیشتر برای خرید مسواک برقی امکان دارد شما را از هزینه برای مشکلات جدی تر راحت کند، حداقل از لحاظ صرفه جویی در مراجعه به دندان پزشک که در حال حاضر قیمت ها و تعرفه های آن سرسام آور است!
  • حتی زمانی که نیرویی به سر مسواک وارد می شود، این مسواک برقی قدرت خود را به طور کامل حفظ می کند.

این مدل از بهترین مسواک برقی، با تمیز کردن عمقی و دقیق دندان‌ها، از پوسیدگی آن‌ها جلوگیری می‌کند و اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین ذره‌ از مواد غذایی در میان و سطح دندان‌ها باقی بماند. از مدل‌های جدید که باید آن را بهترین مارک مسواک برقی دانست، برند آکواپیک مدل AQ-300 است. این نوع محصول با فشار آب اقدام به تمیزی لثه و دندان می‌کند. برخورداری این محصول از 4 سری با رنگ‌های متفاوت، امکان استفاده تمام اعضای خانواده از این محصول را فراهم کرده است. مسواک برقی اورال – بی مدل Pro 750 در سه رنگ تولید و به بازار عرضه شده است. 75 درصد مشتریان رضایت خود را از خرید این محصول اعلام کرده اند و خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.

در طراحی این مدل از مسواک برقی Oral-B مدل «Vitality Cross Action» از رنگ‌های آبی و سفید استفاده شده است. این مدل از بهترین مسواک برقی درعین زیبایی، فوق‌العاده کاربردی بوده و برای دندان‌های حساس است. همچنین توانایی پاک‌ کردن فاصله‌های میان ‌دندانی را دارد؛ به‌ همین دلیل عملکردی مشابه نخ دندان خواهد داشت.

برای خرید یک مسواک برقی خوب، بهتر است علاوه بر برند تولیدکننده، به مواردی مانند نوع سَری‌ها، قابلیت تعویض سری، سرعت چرخش، تایمر، نوع حرکت، مدت‌زمان شارژ باتری و استفاده، قیمت و دیگر ویژگی‌ها توجه نمایید. سنسور STG در بهترین مسواک برقی شیائومی، حرکات مسواک، گذر زمان و ناحیه در حال مسواک زدن را کنترل می‌کند. شما می‌توانید مراقبت‌های دندانی خود را با استفاده از نمایش داده‌های بهداشت دهان و دندان ثبت شده در برنامه پیگیری کنید.

خرید انواع مسواک برقی

مسواک برقی هارمن از دو موتور بسیار قدرتمند دور در دقیقه برخوردار است. شما می توانید بعد از اینکه این مسواک برقی را شارژ کردید، تا یک ساعت از آن استفاده نمایید. به طور کلی می توان گفت قیمت مسواک برقی اورال-بی مدل SENSI ULTRATHIN نسبت به کاربردهایی که دارد مقرون به صرفه می باشد.

  دستگاه سفره یکبار مصرف و رول به رول خانگی شغلی پرسود

موتور قدرتمند این مسواک هوشمند با سرعت ضربه در دقیقه تمام قسمت های دندان را به خوبی تمیز می کند. همچنین دارای 20 برنامه از پیش تعیین شده برای تمیز کردن دندان ها است و حتی می توانید برنامه شخصی سازی شده خود را ایجاد کنید تا مطابق میل شما مراحل مسواک زدن انجام شود. مسواک شیائومی Oclean X Smart Sonic دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی است که به شما امکان می دهد نحوه مسواک زدن، زمان و تمام داده های لازم را مشاهده کنید.

این حالت برای کسانی که ایمپلنت دارند و یا نخ کشیدن بدلایلی براشون مشکله خیلی عالیه. من بلافاصله بعد از جرمگیری دندان این مسواک رو خریدم و در این سه سال که استفاده کردم دیگه پشت دندانهام جرم و رنگدانه جمع نشده که نیاز به جرمگیری مجدد پیدا کنم. از این رو، امروزه استفاده از مسواک های برقی به عنوان جایگزین مناسب و کاراتری برای مسواک های دستی رواج پیدا کرده است. مسواک چرخشی یا همان مسواک برقی مسواکی است که با برق یا باتری کار می کند و از این نیرو برای حرکت دادن نوسانی و ارتعاشی سر مسواک استفاده می شود. قدرت پاک کنندگی مسواک برقی نسبت به مسواک دستی بیشتر بوده و بسیار سریع تر و راحت تر، می تواند پلاک ها و جرم های دندان را بدون آسیب دیدگی تمیز کند.

مسواک برقی گلویش استایل مدل DT-72

برای استفاده از این نوع مسواک نیازی به حرکات دست نخواهدبود و حرکات آن به صورت اتوماتیک خواهد بود. مسواک‌های برقی چرخش و قدرت زیادی دارند به همین دلیل نیز به خوبی دندان‌هایتان را پاکیزه می‌کند. مسواک برقی اورال بی با داشتن کیفیت و ساختار درست، بهترین انتخاب برای خرید خواهد بود. این نوع مسواک ها دارای یک سری و برس چرخان هستند و با قرار گرفتن روی دندان ها بصورت چرخشی آن ها را تمیز می کنند.

این دستگاه دارای سیستم پاک کنندگی ۳D و ۳ حالت شستشو و پاک کنندگی و دارای ۵ سطح فشار هوا می‌ باشد. عنوان برترین مدل مسواک برقی باکیفیت به مسواک برقی اورال بی مدل GENIUS X 20000N اختصاص دارد. مجهزبودن به حسگرهای حرکتی هوشمند و بهره‌مندی از سرعت لرزش در دقیقه، دو مزیت مهم این محصول است. از دیگر ویژگی‌های این مدل، قابلیت تعویض سری‌ و امکان نگهداری شارژ به‌مدت دو هفته بعد از شارژ کامل است. اگر هر شب قبل از خواب به فلسفه مسواک‌زدن فکر می‌کنید و به دنبال یک راه‌دررو برای فرار از این تکلیف سرد و بی‌روح هستید، خرید بهترین مارک مسواک برقی، علاج کارتان خواهد بود. اگرچه خود این کار تاثیر به‌سزایی در سلامت دندان‌ها دارد؛ اما نوع مسواکی هم که انتخاب می‌کنیم در این ماجرا بی‌تاثیر نیست.

دندان یکی از مهم ترین ارگانهای بدن به حساب می آید راز داشتن دندان هایی سالم و تمیز سه بار مسواک زدن در روز بعد از هر وعده غذایی است. به طور کلی پیشنهاد می کنیم کیفیت را قربانی قیمت نکنید و برای دندان های خود ارزش قائل شوید. اگر از من بپرسند که بهترین مسواک برقی کدام است یا بهترین مارک مسواک برقی چیست؟ قطعا پاسخ من کمپانی اورال-بی است که در زمینه طراحی و تولید این محصولات بهترین است. این مدل از مسواک برقی اورال بی برای دندان‌ها و لثه‌های حساس است و با دو حرکت دورانی و نوسانی به تمیزکردن دندان‌ها بسیار کمک می‌کند. این عملکرد باعث می‌شود که حتی دندان‌های انتهایی و شیارهای بین دندان‌ها که بسیار مستعد تشکیل پلاک هستند، کاملا تمیز شده و از شروع خرابی دندان از این نقاط جلوگیری شود.

  خرید انواع لوازم آرایشی اصل اُرکید

10 مارک از بهترین اتو بخار ایرانی و خارجی 2021 + راهنمای خرید میلانا لیست-اصیل بخرید

مشخصاتابعاد۳۲۰×۱۷۰×۱۵۰ میلی‌متروزن۱.۸ کیلوگرمجنس کفیسرامیکتوان مصرفی۳۲۰۰ واتاین مدل از بین اتو بخارهای بازار را می‌توان یکی از قدرتمندترین آن‌ها دانست. مخزن آب این دستگاه دارای ظرفیت ۳۵۰ میلی‌لیتر است و از سیستم ضد رسوب بهره می‌برد. بخاردهی پیوسته این اتو ۶۰ گرم در دقیقه و بخاردهی لحظه‌ای آن ۲۶۰ گرم است. طول کابل این دستگاه بسیار بلند در نظر گرفته شده است که به شما آزادی عمل زیادی می‌دهد.

  • اگر بهترین مارک اتو را بشناسید احتمالاً لازم نخواهد بود برای اتو کردن لباس های مختلف خود به اتوشویی بروید.
  • برای لباس های بیش از حد چروک می‌توانید با فشردن دکمه‌ی مخصوص بخاردهی لحظه‌ای از بین برنده ی آن باشید.
  • قیمت اتو بخار تفال، قیمت اتو بخار بوش، قیمت اتو بخار پاناسونیک، قیمت اتو بخار گوسونیک و قیمت سایر اتوهای برنده حتی با نزدیک ترین کیفیت هم نمی توانند یکسان باشند.
  • منظور از توان در واقع عنصری از دستگاه است که بر حسب وات اندازه گیری می شود.

اگر از آن دسته کسانی هستید که دوست دارید ایستاده کارهای خود را انجام دهید و همیشه لباس های قیمتی با جنس لطیف استفاده می کنید این نوع اتو ها می تواند گزینه خوبی برای خرید استفاده باشد. در واقع باید دنبال برندهایی باشید که برای نرمی و یا سفتی لباس یا پارچه قابلیت های مناسبی داشته باشد. مخصوصاً اگر از طریق خیاطی به کسب درآمد فکر می کنید، باید دنبال اتوبخارهایی باشید که قدرت موتور و کیفیت بالایی داشته باشند. اتو بخارهای ارزان معمولاً قیمتی کمتر از 1 میلیون تومان دارند ولی نباید انتظار کارهای بزرگ با آنها را داشته باشید. این نوع اتوها مشابه مدل قبلی هستند با این تفاوت که دارای مخزن مجزا هستند که معمولاً در کنار میز اتو قرار می گیرد.

اتو بخار فکر مدل SPRING

کف اتو باید از جنسی باشید که کمترین آسیب را به پارچه بزند و کیفیت کار آن را بالاتر ببرد. علاوه‌براین کفی دستگاه از جنس سرامیک یک‌تکه ساخته شده است که حرکت بسیار نرم و روانی روی بافت پارچه دارد و در برابر چسبیدن و سوختن لباس‌ها از مقاومت نسبتا خوبی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های کاربردی و منحصربه‌فرد این اتو، می‌توان به طراحی متفاوت آن اشاره کرد که با داشتن یک شکاف میان کفی و بدنه اتو باعث اتوکشی مناطق دارای دکمه شده است. به هر حال اتو بخار وسیله ایی است سالها از آن استفاده میکنیم پس بهتر است بدون توجه به بودجه و قیمت محصولی را انتخاب کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشد. اما در بازار اتو بخار هایی هم با قیمت مناسب و کیفیت خوب وجود دارند. اتو ها معمولا مصرف برق بالایی در میان لوازم خانگی برقی دارند .

سوالات متداول برای خرید اتو بخار خانگی

این اتو بخار دارای ۳۲۵ میلی‌متر طول و عرض ۱۵۰ میلی‌متر دارای ابعاد مناسبی است. اتو بخارهای معمولی و خانگی از جمله پر طرفدار ترین نوع اتوها هستند. این اتوها جای کمتری رو اشغال کرده و در اتو کشی هم راحتی خاصی رو بهتون اصیل بخرید هدیه می‌کنند.

برای اینکه بتوانید بهترین مارک اتو بخار را پیدا کنید باید قابلیت ها و نیز آپشن هایی که دارد را مورد بررسی قرار دهید. در زیر به برخی از نکاتی اشاره می کنیم که چه فاکتورهایی در انتخاب بهترین اتو بخار خانگی نقش مثبتی را افا می کنند. این شرکت هلندی یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم‌خانگی برقی در جهان محسوب می‌شود.

شناخت بهترین اتو بخار با توجه به تنوع بالای برندهای می تواند کار دشواری باشد. اتوهای مختلف هم از نظر ظاهری و هم کیفیت تفاوت های بسیاری با هم دارند و این امر بهترین مارک اتو بخار را دشوار می کند. درواقع این روزها مثل زمان های قدیم که تنها یک اتو زغالی در بازار موجود بود نیست. به همین دلیل بر آن شدیم در این مطلب بهترین مارک اتو بخار را معرفی کنیم. شرکت های تولید کننده انواع اتو بخار دستگاه های خود را با کفی ها با اجناس مختلفی طراحی و تولید می‌کند. شرکت های تولید کننده اتو بخار معمولاً الگوهای خود را با کفی از جنس استیم گلاید پلاس استیم گلاید تفلون تیتانیوم سرامیک بولادیا استیل ضدزنگ تولید می کنند.

  تاریخچه کاغذ کدام کشور کاغذ را اختراع کرد؟ کاغذ پاپیروس کاوه | سایت ایرنا

این نوع اتو دارای مخزن از جنس سرامیک برای گرم کردن آب و مخزن از جنس استیل برای پر کردن بخار است. این نوع اتو دارای کاربرد بسیار گسترده ای می باشد و برای مصارف خانگی و غیر خانگی بسیار مناسب می باشد. فروشگاه ایران فیلیپس مفتخر است به عنوان تنها مرکز تخصصی “فیلیپس” در ایران، با بیش از یک دهه فعالیت در بازار لوازم خانگی، تمام محصولات این شرکت را با ضمانت‌نامۀ ایران فیلیپس به دست مصرف کننده برساند. ۲۴ ساعت مهلت تست کالا و ۷ روز فرصت بررسی اصالت کالا نشان از تعهد ایران فیلیپس ( نمایندگی فیلیپس ) در برابر اعتماد مشتری است. ویژگی‌های ارسال سریع و رایگان محصول در تهران و امکان پرداخت در محل نیز بخشی از خدمات ایران فیلیپس است که به کاربران خود ارائه می‌دهد. این جنس کفه که جدیداً بر روی اتو بخارهای شرکت هلندی فیلیپس نصب می شود باعث بهتر و روان‌تر حرکت کردن اتو فیلیپس بر روی انواع لباس ها می شوند.

دسته اول اتو هوشمند فیلیپس که جنس پارچه را تشخیص می دهند و با توجه به نوع پارچه دما مناسب را انتخاب می کنند. به فاکتورهای مهمی که باید در خرید اتو بخار در نظر گرفته شوند پی بردید؛ اکنون وقت انتخاب بین اتو بخار فیلیپس و تفال است. قطعا انتخاب بین این دو برند چالش‌برانگیر و دشوار است؛ چون هر کدام از آنها ویژگی و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و با کیفیت‌ترین محصولات را تولید می‌کنند.

اتو بخار برند میگل از آن دسته از اتو بخار ها است که بسیار طرفدار دارد زیرا قابلیت های خوبی دارد. بر اساس تحقیقات انجام گرفته بر روی اتو بخارهای مختلف نشان می‌دهد که اتو بخارهای با کف سرامیکی و تیتانیومی بهترین انتخاب هستند. هنگام خرید بهترین برند اتو لباس نکات زیادی را باید در نظر بگیرید که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌شود. به عنوان مثال قیمت اتو پارس خزر و اتو اسنوا نسبت به نمونه های خارجی خود بسیار قیمت پایین تری دارند در حالی که کیفیت بسیار بالایی دارند. اگر شخصی با هر بار استفاده زمان زیادی را صرف اتو کردن لباس می‌کند، باید اتوی با حجم مخزن بالایی بخرد تا مجبور نباشد چندین بار مخزن آب را پر کند، زیرا باعث اتلاف وقت و خنک شدن آن می‌شود. حرارت حاصل از اتو که به پارچه لباس برخورد می‌کند باعث از بین بردن باکتری‌های موجود در پارچه شده و لباس را تا حد بسیار زیادی ضدعفونی می‌کند.

اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670 که از قابلیت تنظیم بخار، قابلیت تکیه و ایستاده به روی دسته، سیستم قطع خودکار و …. محصولی که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم اتو بخار مدل FV955 از برند فرانسوی تفال است. این محصول دارای طراحی خاص و توان مصرفی بالا معادل ۲۴۰۰ وات است. این مخزن را می‌توانید از طریق دریچه‌ای که در قسمت بالای دسته قرار دارد پر کنید. با استفاده از دکمه‌ی مخصوصی که روی دسته‌ی اتو قرار دارد می‌توانید آب را اسپری کنید. اسپری کردن آب به اتو کشیدن چروک‌های عمیق‌تر لباس کمک بسیاری می‌کند.