وبلاگ

رژ لب این لِی، زیبایی طبیعی

رژ لب این لِی، زیبایی طبیعی

برای اینکه لب‌هایتان حجیم‌تر به نظر برسند، با استفاده از خط لبی که با رژ لب‌تان مطابقت دارد، قسمت بیرونی لب‌هایتان را خط بکشید. اگر می‌خواهید لب‌هایتان نازک‌تر به نظر برسند، فقط داخل خط لب‌تان را خط بکشید. خمیری که از مخلوط رنگدانه و موم به دست آمده را ۸۰ درجه سانتی‌گراد حرارت می‌دهند. در نهایت خمیری که داخل قالب ریخته شده، در حرارت ۳۵ درجه سانتی‌گراد قرار می‌گیرد.

  • یکی از بهترین ویژگی‌های آن‌ها این است که در مقابل پخش شدن بسیار مقاوم هستند، پس هنگام خوردن چای یا قهوه اصلا نگران ماندن علامت آن‌ها روی لبه فنجان نباشید.
  • این محصول آرایشی لب، انواع و رنگ‌های مختلفی دارد و اصولا برای پوشاندن نواحی بیرونی لب استفاده می‌شود.
  • البته نمونه های مرغوب این رژ لب ها مانع خشکی لب می‌شود و پوششی مخملی دارد.
  • اما گاهی ممکن است این عارضه به دلیل مصرف دارویی خاص ایجاد شده یا نشانه بیماری مانند آلرژی، مشکلات تیروئید یا اختلالات خودایمنی باشد.

همچنین تینت لب شما دیرتر خشک می شود و شما فرصت خواهید داشت به خوبی آن را مدیریت کنید. به این صورت که داخل لب پررنگ و هرچه به سمت لبه های بیرونی لب پیش برویم کمرنگ تر خواهد شد. در طول چند سال اخیر این محصول انتخاب بسیاری از سلبریتی های کره ای بوده که البته در سایر کشورها نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. از ملکه کلوپاترا گرفته تا ملکه نوفره تته در مصر باستان لب‌های خود را با با رنگ میوه‌های سرخ مثل انواع توت و بری رنگ می‌کردند. رژلب‌های نخستین در قوطی نگهداری می‌شدند و با نوک انگشت روی لب مالیده می‌شدند. رژ لب در تاریخ آرایش و خودآرایی آنقدر نقش حیاتی دارد که یک روز جهانی به نام رژ لب هم ثبت شده است.

  صفحه اصلی زیبارو فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

رژ لب حجم دهنده سه بعدی لاکچری کد 408

برندهای ایرانی دیگری همچون والانسی، رژلب‌های گیاهی الیزا، مِرو و سیترای (Citray) از دیگر برندهای معتبر و باکیفیت ایرانی محسوب می‌شوند. رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد. در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد.

تفاوت رژ لب مایع با رژ لب مدادی جامد

اگر از رژلب‌های مات و ماندگار استفاده می‌کنید، در طول روز و قبل از استفاده از رژلب، حتما لب‌های خود را مرطوب نگه دارید. دنبال بالم لب‌های طبیعی بگردید که حاوی ویتامین E و آلوئه ورا هستند. این دو مورد رطوبت لب را حفظ می‌کنند و مانع از خشک شدن آن می‌شوند. علاوه بر محصولاتی که می توانید به طور موضعی برای مرطوب کردن لب‌های خود اسفاده کنید، روش دیگر برای مرطوب کردن لب، خوردن آب کافی است.

رژ لب جامد لگراند شماره 504

از طرف دیگر، براق کننده های لب از فرمول روغنی ساخته شده اند که سبب چسبندگی و حذف راحت آنها خواهد شد. برای لباس‌های نوود یا کرم، رنگ قرمز بسیار جذاب‌تر و مناسب‌تر است. یکی از روش‌هایی که باعث می‌شود سن شما بیشتر به نظر برسد این است که خط لب بکشید و سپس بر روی لب خود از رژ کمرنگ‌تر از خط لبتان استفاده کنید. نباید فقط تنها از رژ استفاده کنید بلکه بهتر است ابتدا با یک خط لب خطوطی را در دور لب‌های خود بکشید و سپس لب‌ها را با استفاده از رژ رنگ کنید.

  صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر