وبلاگ

رژ لب خرید انواع رژ لب جامد، مایع و مدادی رگا شاپ

رژ لب خرید انواع رژ لب جامد، مایع و مدادی رگا شاپ

بیشتر آنها از رنگ های مختلف تشکیل شده اند اما اینکه رنگ موجود در آنها از چه موادی تهیه می شود، بستگی به کارخانه سازنده اش دارد. سرطان زایی این مواد تا به حال ثابت نشده اما اگر در آنها سرب وجود داشته باشد، می توانند بسیار خطرناک باشند زیرا سرب از طریق پوست جذب بدن می شود. حتی دیده می شود که سودجویان از برچسب شرکت های معتبر نیز کپی برداری می کنند. به هر حال توصیه می شود برای خرید لوازم آرایشی به نمایندگی های معتبر و داروخانه ها مراجعه کنید. مارک های معروفی که در کشور نمایندگی دارند معمولا برای حفظ برند خود سعی می کنند محصولات تقلبی برند را از بازار خارج کنند. لوازم آرایشی مجاز دارای برچسب اصالت از طرف سازمان غذا و دارو هستند.

  • استفاده از رژ لب در کنار دیگر محصولات آرایشی برای میکاپ آرتیست‌ها و در صنعت مد و فشن جزئی جدایی ناپذیر است؛ حتی برای یک خانم شاغل و یا خانه دار استفاده از آن جزئی از آراستگی است.
  • مدل براق در بین خانم‌هایی که لب‌هایی کوچک و نازک دارند بسیار محبوب است.
  • این رژ لب‌ها به راحتی روی لب زده می‌شن و رنگ‌های زیادی دارن.
  • همچنین برخی عوارض بارداری مانند استفراغ و اسهال باعث ازدست‌دادن آب بدن شده و این عارضه را شدیدتر می‌کنند.
  • در حال حاضر رژ لب در همه رنگ‌ها و بافت‌ها به صورت گسترده یافت می‌شود و برای هر سلیقه و استایلی می‌توان رژ لبی خاص را در نظر گرفت.
  فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش افق خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

قبل از اینکه شروع به پاک کردن آنها کنید، تا جایی که می‌توانید با دستمال کاغذی یا پنبه آرایشی یا حتی دستمال مرطوب، رژ لب را از روی لب پاک کنید و بردارید. برای این کار اصلا نباید پد یا دستمال را روی لب‌ها با فشار بکشید. به طور کلی رژلب ها به دو دسته جامد و مایع تقسیم میشوند که شما با شناخت رنگ پوست و مطابق با آن خودتان میتوانید بهترین رنگ را انتخاب کنید. در خرید اینترنتی رژ لب مایع در مرحله اول باید به سیب سلامت، کد بهداشت و تاریخ محصول دقت نمایید.

رنگ رژ‌لب با لباس‌های کرم رنگ

مطالعات دانشگاه منچستر نشان می‌دهد که افراد مختلف حرف زنانی را که از رژ استفاده می‌کنند، بهتر می‌پذیرند. علت این کار اعتماد به نفس و قدرت ایجاد شده توسط رنگ رژلب در چهره است. رژ لب یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی لب در جهان است که هم به صورت روزانه و هم برای مناسبت‌های خاص قابل استفاده می‌باشد. یکی از ویژگی های خوبی که رژ لب باید داشته باشد، مساله ماندگاری آن است.

رژ لب مایع مات مای مدل Perfection matt

رژ لب پای ثابت آرایش ما خانم‌هاست، اگر اهل آرایش باشید غیرممکن است رژ لب را فراموش کنید. برای اغلب خانم‌ها قابل درک نیست آراسته باشند در حالی که هنوز رژ لب خود را نزده‌اند. آیا تابحال شده در میان هیاهوی کار دلتان برای رژ لبتان تنگ شود؟ من این موضوع را بارها تجربه کرده‌ام و تجربه مشابه آن را در میان دوستان و همکاران خود هم دیده‌ام. این دلتنگی بی علت نیست زیرا رژ لب برای ما یکی از نوستالژیک‌ترین محصولات آرایشی است . همانطور که صحبت می‌کنید و دهان خود را حرکت می‌دهید، پوست شما به طور طبیعی کشیده می‌شود که می‌تواند باعث ناهمواری رژ لب شما شود. برای اطمینان از لایه بندی یکنواخت آن، در حین رژ لب زدن کمی لبخند بزنید.

  آموزش آرایش مو دخترانه ، زنانه و مردانه به کمک وسایل و لوازم جانبی مو میس و مستر

سپس، بالم لب را از مرکز لب پایینی خود به سمت گوشه‌ها بمالید. رژ لب های جامد دارای تنوع رنگی بیشتری هستند و پوشش خوبی روی لب ایجاد می کنند و در مقابل رژ لب مایع ماندگاری بیشتری به نسبت جامد دارد. پس در صورت استفاده از رژ لب جامد نیاز به تمدید خواهید داشت. خرید رژ لب مدادی آن هم از برند ویولت قطعا شما را پشیمان نخواهد کرد.