وبلاگ

رژ لب خرید انواع رژ لب جامد، مایع و مدادی رگا شاپ

رژ لب خرید انواع رژ لب جامد، مایع و مدادی رگا شاپ

چنانچه در دسته افرادی با پوست تیره قرار دارید هم راز جذابیت لبانتان را در میان رنگ‌های قهوه‌ای، بنفش، فندقی، گردویی، کاراملی و شرابی تیره جستجو کنید. در صورت گرم بودن پوستتان به امتحان از میان دو رنگ مسی، برنز و قرمز آلبالویی روی آورید. در میان جدیدترین ترندها در دنیای رژ لب، رژ لب پودری در رنگ‌بندی‌های تند هستند که به طور یکنواخت پخش می‌شوند و جلوه‌ای مات و نازک به لب می‌دهند. این نوع رژ لب‌ها فرمول‌های نرمی برای لب هستند که با بافت متخلخل و پودر مانند خود، ظاهری تار به لب‌ها می بخشند.

  • مارتا واشنگتن، بانوی اول آمریکا و همسر رئیس جمهور جورج واشنگتن، رنگ رژلبش را خود می ساخت.
  • برخلاف موم زنبور عسل و رنگ های امروزی، کلئوپاترا مجبور بود از مواد زمخت تری استفاده کند.
  • رژلب مدادی اورجینال بل حاوی ویتامین  E بوده و از خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند.
  • بالم لب را روی لب بالایی خود از قسمت v شکل لب که معروف به کمان کوپید است، تا گوشه لب در هر طرف بکشید.
  • اما بهترین گزینه استفاده از رنگ‌های تیره و پررنگ است مثل قرمز و زرشکی است و توجه اطرافیان را به شما جلب می‌کند.

ریمل یکی از محصولات آرایشی است که برای بزرگ‌نمایی و زیبایی مژه‌ها استفاده می‌شود. خوبی رژلب مات این است که آن را می‌توان بدون هیچ‌ آرایش دیگری استفاده کرد، حتی بدون اینکه این موضوع جلب توجه کند. همچنین این رژلب‌ها برای کسانی که لب‌های بزرگی دارند، اما احساس می‌کنند دلشان می‌خواهد کمی لب‌هایشان کوچک‌تر از آنچه که هست به چشم بیاید، کاربرد دارد. می رم یه سرچی توی اینترنت و اینستاگرام می‌کنم و با توجه به برند موردنظرم و مدلش رژلبم رو انتخاب می‌کنم و اینترنتی سفارش می‌دم.

  دانلود رایگان کتابهای ادبیات ایران و جهان با فرمت پی دی اف کتابها

رژ لب جامد نوت سری Mattemoist شماره 315

حال چندین سال از آنروز گذشته و من متوجه شدم تنها تفاوت میان ما آشنایی و ناآشناییمان با سبک آرایش جذاب لب‌ها بود. پس خواهش می‌کنم چشمانتان را بر روی جذابیت‌های ذاتیتان نبندید و تنها سعی کنید این ترفند‌ها را اجرا کنید تا شما هم به آن جذابیت‌ها حتی با درصدی بیشتر از دیگران دست یابید. جذابیت این محصول آرایشی برای خانم‌ها از کودکی شکل گرفته و به قدری است که یکی از کشمکش‌های همیشگی مادران با فرزندان دخترشان قایم کردن رژ لب از تیررس نگاه آنها بوده است. قیمت رژ لب مایع مات رر بیوتی، مبلغی معادل لیر ترکیه به همراه هزینه حمل و نقل از ترکیه، برای شما محاسبه خواهد شد. رژ لب ها به سه دسته رژلب جامد، رژ لب مایع و رژلب مدادی تقسیم میشوند.

رژ لب جامد کالیستا سری Color Rich شماره L60

اگر میخواهید دندان هایتان سفیدتر نشان داده شود بهتر است در زمان خرید رژ لب به رنگ آن دقت کنید زیرا رنگ رژ تاثیر بسزایی در سفیدی دندان هایتان خواهد داشت. خرید رژلب خارجی اصل و براق گزینه بسیار محبوبی در میان خانم‌هایی است که لب‌های نازک و کوچکی دارند؛ زیرا باعث درخشندگی لب‌ها و افزایش عمق آن می‌شود. رژلب براق را می‌توان با رژلب‌ های سنتی ترکیب کرد تا به رنگ و بافت دلخواه دست پیدا کنید. اگر لب های خشکی دارید توصیه می شود از بالم لب رنگی استفاده کنید. این محصول هم رنگ زیبا به لب ها می دهد هم یک آبرسان مناسب برای لب ها به حساب می آید.

  بوتاکس مو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ + معرفی بهترین برندها میس و مستر

۱. چرا رنگ‌های پاییزی برای آرایش مهمند؟

رژ لب خارجی جزو ملزومات آرایشی پرکاربردی است که تعیین‌ کننده فرم و حالت لب می باشد. یکی از مزیت‌ های رژ لب خارجی این‌ لی فاقد سرب و مواد حساسیت‌ زا بودن آن است. این رژلب خارجی اصل ماندگاری طولانی دارد و با حفظ رطوبت پوست از خشکی و پوسته پوسته شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند. اینجا می‌تونی با غرفه‌دارهایی از سرتاسر ایران صحبت کنی و مناسب ترین رژ لب جامد را پیدا کنی. راستی یادت نره نظرات بقیه کاربرها رو هم بخونی؛ حتما توی خرید رژ لب جامد خوب بهت کمک می‌کنه.