وبلاگ

رژ لب خرید بهترین مارک رژلب جامد و مایع ، مات و براق بانی مد

رژ لب خرید بهترین مارک رژلب جامد و مایع ، مات و براق بانی مد

از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم. به‌عنوان‌مثال بالم لب‌هایی که منتول یا طعم‌دهنده نعناع دارند، باعث خشکی بیشتر لب‌ها می‌شوند. به‌طورکلی محصولات مربوط به لب که معطر یا طعم‌دار هستند، می‌توانند این وضعیت را بدتر کنند. حتما از بالم لبی استفاده کنید که مواد تسکین‌دهنده و مرطوب‌کننده دارد. بالم‌های حاوی لانولین، موم عسل یا سرامید می‌توانند گزینه خوبی باشند. این ها رژ لب های استانداردی هستند که اکثر مردم هنگام خرید رژ لب آنها را مدنظر دارند.

  • رژلب تیره مثل قرمز، بنفش و گوجه ایی برای خانمهایی که دارای پوست صورت نسبتا تیره ایی هستند مناسب است.
  • اگر قصد انتخاب رژلبی با رنگ‌های درخشان و بدون سرب را دارید که به راحتی روی لب‌های شما بنشیند یک پیشنهاد خوب و مناسب برای شما داریم.
  • آن‌ها با خرد کردن سنگ‌های قیمتی، از آن‌ها برای تزئین صورت خود که عمدتاً شامل لب‌ها و اطراف چشم می‌شد، استفاده می‌کردند.
  • هر چه درصد موم و روغن رژ بیشتر باشد، بهتر است و لب را نرم‌تر می‌کند.
  • پس از مدتی طولانی پوست شما نیاز دارد که کمی استراحت کند و به اصطلاح نفس بکشد.

یکی از دلایل آرایش لب‌ها در مصر باستان برای نشان دادن موقعیت اجتماعی و نه جنسیت بوده است. آنها رنگ قرمز را از قارچی به نام فوکوس الگین استخراج کرده و با  ۰٫۰۱٪ ید و مقداری برم مانیت ترکیب می‌کردند، اما این رنگ منجر به بیماری جدی شد. با گذر زمان و نیاز به داشتن لب‌هایی براق موجب شد تا از فلس ماهی در ترکیبات و ساخت رژ لب برای رسیدن به رژ لب‌هایی با اثرات براق کننده، رواج پیدا کند. استفاده از رژ لب در تمدن‌های گوناگون متفاوت بود به طور مثال استفاده از رژ لب در یونان باستان ابتدا محدود به روسپی‌ها بود اما بین سال‌های ۷۰۰ تا ۳۰۰ قبل از میلاد به طبقه بالا گسترش یافت. چینی‌ها نیز بیش از هزار سال پیش اولین رژ لبی را تهیه کردند که از موم ساخته شده بود و به نسبت نمونه‌های مصری و یونانی، این رژ لب‌ از پوست لطیف لب‌ها به دلیل وجود موم محافظت می‌کرد. در دوران سلسله تانگ بین سال‌های ۶۱۸ تا ۹۰۷ میلادی روغن‌های معطر به آن‌ها اضافه شد، که جنبه اغوا کننده نیز داشت.

  صندوق فروشگاهی چیست؟ معرفی سیستم فروشگاهی و تجهیزات صندوق فروشگاهی | akhbarekasbokar

۲۲ مدل از بهترین ریمل‌های ۲۰۲۳

رژ لب ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام زیبایی خاصی به لب های شما می بخشد. انواع رژ لب عبارتند از مات، براق، مخملی، مایع، اکلیلی، شبرنگ، مدادی و …. رژ لب مایع لنسور ساخت کشور ایتالیا است و در ساخت و تهیه ی آن از مرغوب ترین مواد استفاده شده است.

تینت لب بنفیت Play Tint

امیدواریم خواندن این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید بهترین رنگ رژلب را انتخاب کنید و زیباتر از همیشه به نظر برسید. با وجود بسیاری از محصولات آرایشی لب، یافتن مارک و رنگ رژلب مناسب برای برخی از افراد یک چالش محسوب می‌شود. به همین منظور ما در این مقاله راهنمای شما هستیم و به شما کمک می‌کنیم تا رنگ رژ لب مناسب خود را پیدا کنید.

محصولات مای در پیشرفته‌ترین کارخانه خاورمیانه تولید شده و به کشورهای اروپایی و خاورمیانه صادر می‌شوند. برای ماندگاری بیشتر رژلب بهتر است آن را در یخچال نگهداری کنید. این کار باعث از بین رفتن باکتری‌ها (در صورت وجود) و نیز حفظ کیفیت آن می‌شود. در رژ لب های گیاهی شون از عصاره‌های گیاهان مختلف مثل روغن هسته آلبالو و انگور یا روغن آووکادو استفاده می‌شود، که هر کدام خواص ویژه خود را به رژلب می‌بخشند. استفاده از رژلب حس اعتماد به نفس را در شما افزایش داده و در کنار آن زیبایی را به سطحی بالاتر می‌برد.