وبلاگ

رژ لب های برند شون ؛ انواع رژ لب جامد و مایع گیاهی و اصل شون

رژ لب های برند شون ؛ انواع رژ لب جامد و مایع گیاهی و اصل شون

قبل از انتخاب باید بدانید که برای چه مراسمی و چه آب و هوایی و چه مدت زمانی رژ می زنید و به تبع آن بهترین انتخاب را انجام دهید. در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد. برندهای معتبر ایرانی و خارجی بسیاری در زمینه تولید رژلب فعالیت می‌کنند. برندهایی مانند گلدن رز، مک، مای، این لی، بورژوا، لدورا، لانکوم، دیور، فلورمار و …

  • رژ لب مایع یک محصول آرایش لب است که به لب‌های شما رنگ و درخشندگی می‌بخشد.
  • به دنبال رنگی باشید که بدون آرایش هم بتواند صورت شما را جذاب نشان دهد و محصولات دیگر آرایشی را غیرضروری کند.
  • یک پالت رژ لب جذاب می تواند جایگزین تعداد زیادی رژ لب در کیف آرایش شما باشد.
  • رژ لب‌های پالتی که به نوع کاسه‌ای هم شهرت دارند، معمولاً مورد توجه میکاپ آرتیست‌ها و گریمورهای سینمایی قرار می‌گیرند.
  • قیمت این رژ لب‌ها متفاوت است و معمولاً محصولات گیاهی از نوع ایرانی، قیمتی بسیار مناسب و مقرون به‌صرفه دارند.

دقت کنید هر مقدار رژتون بیشتر اضافه کنید رنگ پررنگتری خواهید داشت بعد از مخلوط کردن وازلین و رژ در ظرفتون رو محکم ببندید و به مدت نیم ساعت در یخچال قرار بدید و برای استفاده از یک برس لب کمک بگیرید. اگر رژتان به انتها رسیده و یا شکسته شده و یا اینکه رژی با رنگ تند دارید و میخواهید ملایمش کنید برای شما پیشنهاد آسان و مقرون به صرفه ای داريم، اينکه خودتان رژلبتان را بسازید. جذابیت به دست آوردنی است، فقط به مجموعه قابل اعتماد و درستی از اطلاعات، ابزارها و آموزش‌ها نیاز است.

  خاقانی و علوم غریبه مجله مطالعات و تحقيقات ادبی | maktabdata

انتخاب رنگ بر اساس چهره

انواع محصولات در فروشگاه آنلاین خانومی با توجه به مُد روز، سلیقه و خواست بازار، ضمانت اصالت کالا و با قیمتی مناسب و پایین‌‎تر از سطح بازار در اختیار شما قرار می‌گیرد. رژ لب‌های فاقد سرب، غالباً قیمتی بالاتر از سایر محصولات مشابه‌شان دارند. حدود 60 درصد رژلب‌های بازار دارای سرب، این ماده مضر هستند و می‌توانند در آینده عوارض زیادی مانند سرطان را متوجه ما کنند. این رژلب‌ها دارای ماندگاری بالایی هستند و معمولا روی لب پخش نمی‌شوند. رژ لب‌های فاقد سرب را می‌توان در بین برندهای معتبر و باکیفیت خارجی و ایرانی پیدا کرد. رژ لب یکی از پرکاربردترین و تاثیرگذارترین لوازم آرایشی است که چهره را کاملا دگرگون می سازد.

محصولات مرتبط

رژ لب های مدادی، رژ لب های ماژیکی و رژ لب های پالتی از دیگر انواع رژ لب هستند که با توجه به نیاز و طریقه مصرفتان می توانید آن ها را خریداری نمایید. باتوجه به استفاده از ماسک در سال 2023 بیشتر توجهات روی آرایش چشم هاست. اما برای رژ لب ها سبک آرایش نامنظم لب ها به صورت کره ای با رنگ های سایه دار براق امسال مورد توجه قرار گرفته است. بهترین گزینه برای افرادی با رنگ چهره سفید یا به اصلاح رنگ پریده، رژهای صورتی و هلویی هستند. اگر به رنگ تیره علاقمند هستید، قرمز، زرشکی و بنفش گزینه های مناسبی برای زیبایی و جذابیت بیشتر چهره هستند.

رژ لب دوسه مدل مایع مات Lovestruck

توصیه می شود که رژ لب را از برندهای معتبر و استاندارد مانند روبی سان خرید کنید تا لوازم آرایشی مخصوصا رژ لب زمینه ساز بیماری های جدی نشود. تمامی محصولات آرایشی، بهداشتی و عطریجات موجود در سایت رژمژ با تنوع بالا و از برندهای باکیفیت ایرانی و خارجی عرضه شده است. شما می‌توانید با اطمینان از اصل بودن کالاها، سفارشات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب ثبت کنید. رژلب ها یکی از مهمترین و اصلی‌ترین لوازم آرایشی هستند که رنگ‌های زیبا را به لب‌های شما هدیه می‌کنند.

  5 مرد هنرمندی که صنعت میکاپ را از این رو به آن رو کردند چی بپوشم