وبلاگ

شرایط ثبت شرکت در دبی مراحل، هزینه ها و محبوب ترین ثبت شرکت برای ایرانیان | do-tourism

شرایط ثبت شرکت در دبی مراحل، هزینه ها و محبوب ترین ثبت شرکت برای ایرانیان | do-tourism

ویزای ۵ساله به متخصصان ماهر، فریلنسرها، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان تعلق می‌گیرد. در ویزای طلایی ۵ساله، می‌توان سه مدیر اجرایی و اعضای خانواده را به عنوان همراه به امارات آورد. برای دریافت مجوز کار و استخدام و رعایت مقررات استخدامی، باید شرکت خود را در وزارت منابع انسانی امارات (MOHRE) ثبت کنید. برای دریافت گواهی عضویت باید شرکت خود را در اتاق بازرگانی کشور امارات ثبت‌نام کنید. برای برخی از انواع شرکت‌ها با فعالیت‌های مشخص باید یک نماینده محلی (تبعه امارات) برای نمایندگی شرکت در محل و رسیدگی به امور قانونی و ثبت شرکت در دبی چقدر هزینه دارد اداری انتخاب کنید.

  • تعداد افراد استخدامی با توجه به نیازهای شرکت تعیین می‌شود و می‌توانید از کارمندهای بین المللی نیز برای استخدام بهره ببرید.
  • هر یک از مناطق امارات برای ثبت شرکت دارای قوانین و مقررات خاص خود هستند و متناسب با این مناطق هزینه‌ها تغییر می‌کند.
  • صاحبان شرکت بهتر است حتما چندین نام برای شرکت در نظر داشته باشند این نکته نیز دارای اهمیت است که در صورت انتخاب نام غیر عربی برای شرکت افراد موظف به پرداخت هزینه اضافه می باشند.
  • اما قبل از هر اقدامی برای اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت، نیاز است که از تمامی قوانین و شرایط ثبت شرکت در دبی آگاهی کافی داشته باشید.
  • در حال حاضر اتباع ۱۲۰ کشور می‌توانند شرکت مجازی خود را در دبی ثبت کنند که البته ساکنین ایران، مصر، افغانستان، سریلانکا، عمان، تایلند و ونزوئلا شامل این فرصت نمی‌شوند.
  • توصیه می‌شود برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و اطمینان داشتن از کامل بودن مدارک، از مشاوران راه‌اندازی کسب‌وکارها و کارشناسان مهاجرتی کمک بگیرید، تا شما را در این فرآیند راهنمایی کنند.
  میکاپ چیست و انواع سبک های میکاپ رژلب

برای اطمینان از روند ثبت نام می توانید از خدمات حرفه ای موسسه های مهاجرتی کمک بگیرید. شرکت های منطقه آزاد در یکی از چندین مناطق آزاد دبی ثبت می شوند. مناطق آزاد 100% مالکیت خارجی، معافیت های مالیاتی و مزایای دیگری مانند امکان بازگرداندن تمام سود و سرمایه را به مالکان این نوع شرکت ها ارائه می دهند.

هزینه ترجمه مدارک و هزینه های جانبی ثبت شرکت در امارات

برای تأسیس شرکت با مسئولیت محدود در دبی، به حداقل ۲ و حداکثر ۵۰ شریک و یک شریک اماراتی نیاز دارید. اخذ ویزای همراه، فرزند و همسر با ثبت شرکت در دبی یک فرصت فراگیر برای آسایش خانوادگی و توسعه فرهنگی ارائه می‌دهد و به اعضای خانواده اجازه می‌دهد از تمامی امکانات این شهر پویا بهره‌مند شوند. با توجه به این مزایا، ثبت شرکت در امارات عربی متحده به عنوان یک گام مهم در جهت توسعه کسب و کار و دستیابی به بازارهای جهانی می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد. پس از ثبت شرکت، می‌توانید حساب بانکی شرکت خود را در یکی از بانک‌های منطقه آزاد دبی باز کنید.

انواع شرکت‌های مجاز برای ثبت در امارت و دبی

ترکیبی از زیرساخت‌های پیشرفته، قوانین سازماندهی‌شده و فرآیند سریع و کارآمد ثبت شرکت در دبی، باعث می‌شود این شهر به عنوان یکی از بهترین مقاصد جهان برای راه‌اندازی کسب‌وکار شناخته شود. با وجود اینکه فرآیند ثبت شرکت در امارات چالش‌های منحصر به فردی دارد، اما این چالش‌ها چیزی از جذابیت این کشور برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کم نمی‌کنند. به علاوه؛ وجود موسسات حقوقی مانند شرکت ثبت کیش مسیر ثبت شرکت را حتی هموارتر می‌سازد.

  پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن چست؟ مزایا، معایب و هزینه آن به چه صورت است؟

کشور امارات با شیوع کرونا از پزشکان، نخبگان و سرمایه گذاران استقبال کرده است و طرح های تشویقی زیادی را برای آن ها تعیین کرده است و همین امر باعث گسترش کسب و کار درامارات شده است. در صورت ارائه مدارک لازم می توانید، در امارات ثبت شرکت انجام دهید. از راه های کسب و کار با درآمد بالا و پیشترفت در این زمینه در واقع ثبت شرکت و انجام فعالیت های تجاری می باشد.