وبلاگ

شناخت انواع سبک های میکاپ جادوی زیبایی لیدی مگ

شناخت انواع سبک های میکاپ جادوی زیبایی لیدی مگ

میکاپ به شما این قدرت را می‌دهد تا نقاط قوت خود را برجسته کرده و نقاط ضعف را به زیبایی تبدیل کنید. یکی از مزیت‌های بزرگ میکاپ این است که شما قادرید به طور خلاقانه از رنگ‌ها و تکنیک‌ها برای ایجاد جلوه‌های مختلف استفاده کنید. قرمز، سیاه و سفید، سبز و زرد با ترکیب دنیایی از رنگ های شاد و سرزنده کافیست در آیینه خود را بر انداز کنید نتیجه کار، شما را حیرت زده میکند.

  • غالبا در میکاپ ایربراش، به جای استفاده از ابزارهای آرایشی سنتی مانند اسفنج و برس، از لوازم جدید و براشر بهره گرفته میشود.
  • در سبک کلاسیک به طور کلی قاعده بر این است که اگر آرایش در ناحیه چشم ها تند و غلیظ باشد باید حتما از رنگ های لایت و ملایم در ناحیه لب ها استفاده نمود و بر عکس.
  • در آرایش لایت اروپایی، تمرکز روی زیرسازی پوست و رفع اشکالات ظاهری آن قرار داشته و از گریم های سنگین پرهیز می شود.
  • تمامی این سبک ها دارای زیرمجموعه های وسیعی از انواع مدل ها و افکت ها در دنیای آرایش و زیبایی می باشند.

برخی از سبک‌ها تنها در جزئیاتی با هم متفاوت بودند و برخی دیگر، فرسنگ‌ها از هم فاصله داشتتند اما در هر صورت، هر سبک‌ با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، چهره‌‌ای با زیبایی تمام‌عیار را خلق می‌کند. چنانچه قصد خرید لوازم آرایشی را دارید، با کلیک روی لینک درج شده می‌توانید انواع لوازم آرایش موجود در فروشگاه شیمن شاپ را مشاهده و به راحتی برای خرید آن اقدام کنید. در آرایش کلاسیک بین آرایش چشم و لب ارتباط مستقیمی وجود دارد، اینطور که اگر آرایش لب غلیظ باشد و از رنگ های جیغ در لب استفاده شود، آرایش چشم ها باید روشن و لایت باشند و بالعکس.

  آموزش اصلاح ابرو در خانه + ترفند های آن ساتیشو

جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ

بنابراین با این تکنیک زیبایی، پوست صورت را برای ساعات طولانی به شکل بی عیب و نقصی برای جلوی دوربین آماده میشود. همانطور که در بالا گفته شد، مهمترین ویژگی مدل آرایش و میکاپ هندی؛ استفاده از کرم پودر نزدیک به رنگ پوست، پودر سفید کننده صورت، مداد سیاه و پخش کردن نامساوی آنها است. سبک یا استایل به معنای شیوه  انجام آرایش است که به تقسیم وزن و هارمونی رنگ در آرایش صورت می‌پردازد.

انتخاب بهترین نوع گریم و میکاپ عروس

البته میکاپ آرتیست می تواند با توجه به موقعیت و موضوع از رنگ های شاین در نواحی چشم و لب استفاده کند. وزن آرایش در لب ها و چشم ها به میزان مساوی بوده و بیشترین تمرکز روی رفع عیوب مربوط به پوست قرار دارد. در آرایش لایت اروپایی، تمرکز روی زیرسازی پوست و رفع اشکالات ظاهری آن قرار داسته و از گریم های سنگین پرهیز می شود. با مرور مدل آرایش عروس جدید متوجه خواهید شد که سبک های ترکیه ای شباهت زیادی به اروپایی دارند. با توجه به اینکه ترکیه کشوری اوراسیایی می باشد، به همین دلیل فرهنگ آنها تحت تاثیر اروپا بوده و این موضوع در شیوه آرایش و میکاپشان نیز تاثیرگذار بوده است. آرایش عروس ترکی برای آن دسته از افرادی مناسب است که علاقه زیادی به میکاپ های ساده دارند.

البته این موضوع کاملا به انتخاب شخصی شما بستگی دارد و می توانید یک میکاپ غلیط با آرایش چشم کامل و رژلب خیره کننده نیز داشته باشید. در سبک عربی، می‌توان از رنگ‌های سنگین و براق برای آرایش چشم و لب استفاده کرد. همچنین، استفاده از رنگ تیره برای ایجاد سایه‌هایی در تکنیک کانتورینگ بسیار معمول است. سبک شرقی در میکاپ صورت، بر استفاده از رنگ‌های شاد و جذاب تأکید دارد. این سبک اجازه می‌دهد روی لب و چشم‌ها از رنگ‌های شاد، زنده و فانتزی بدون هیچگونه محدودیت استفاده کنید.

  ساخت رژ لب ساخت رژ لب با آشغال مرغ و ساخت لوازم آرایشی با چربی حیوانی