وبلاگ

صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر

صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر

برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید. برای کوچک نشان دادن صورت می‌توان با آرایش پر و ریختن مو به یک طرف صورت و تقسیم دیگر موها بر روی پیشانی و گونه این کار را انجام داد. از باز کردن فرق به ویژه از وسط موها خودداری کرده و علاوه بر این مو های باز و آویخته در دو طرف صورت به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

  • برای رفع تندی رنگ برنزه کننده، آن را با کمی پودر مات محو کنید.
  • افراد دارای چهره‌های گلابی نباید مو های خود را خیلی کوتاه کرده و بدون پیچ و تاب آرایش کنند هم چنین برای این افراد مو های بلند با فرق راست نیز توصیه نمیشود.
  • استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود.
  • سرتان را به عقب خم و پلک تان را پایین بیاورید، سپس به دقت خط چشم را در راستای خط مژه بکشید.

این افراد باید عرض چهره خود را با پهنای صورت در ناحیه‌ی فک خود مقایسه کنند و موها را بالای سر خود جمع کرده و ان‌ها را پوش دهند تا مو های شان پرپشت‌تر جلوه دهد. در ضمن باید سعی کرد در این افراد موها، دارای حالت‌های مشخص باشد و در پایین صورت موها به شکل دو نیم دایره از پشت گوش‌ها روی گونه بیاید. اگر شما دارای صورتی گرد هستید، از عقب بردن کامل موها و بیرون گذاشتن گوش‌هایتان دوری کنید، زیرا این حالت مو چهره شما را به مراتب گردتر از آن چه هست نشان میدهد. برای صورت‌های گرد، باید موها را در قسمت بالای سر عقب برده و مو های اطراف صورت را بر روی چهره انداخت.

  خرید ارز پالیگان یا ماتیک فروش ماتیک Polygon قیمت و نمودار حرفه ای ماتیک MATIC

۹. استفاده از اپلیکه در آرایش

برق لب را تنها به قسمت میانی لب ها بزنید؛ یعنی دقیقا جایی که نور با آن برخورد خواهد داشت. استفاده از بالم لب باعث بزرگتر به نظر آمدن، صاف و نرم شدن لب ها خواهد شد. اگر می خواهید ظاهری ساده تر داشته باشید، فقط از بالم لب استفاده کنید. برترین و جدیدترین مدلهای آرایش صورت را مي توانید از میکاپ آرتیست سرشناس Sandra Miyagi در زیر دیدن کنید و از آنها الگو برداری نمایید.

آرایش

حتی با انگشت می‌توانید رژ اضافه را از روی لب‌هایتان پاک کنید. برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید. از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید. مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند. فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید. در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود.

همچنین استفاده از پرایمر باعث افزایش دوام و ماندگاری آرایش روی صورت‌تان می‌شود؛ به نحوی که آرایش در تمام طول روز روی صورت‌تان می‌ماند. به خصوص اگر عرق می‌کنید یا می‌خواهید بدوید و کارهایی کنید که ممکن است آرایش‌تان خراب شود، این مرحله در آموزش آرایش صورت بسیار مهم است. برای اینکه بیشتر با پرایمر صورت آشنا شوید، حتما مقاله دیگر ما را بخوانید. برای این مدل آرایش لب بیشتر از رنگ‌های ملایم و طبیعی استفاده می‌شود.

  بهترین سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی آنلاین شاپ لوازم آرایشی⭐ ​دیدنگار