وبلاگ

طراحی ویلا و باغ ویلا 0 تا 100 طراحی و ساخت ویلا نگین آذین پارت | villatobesaz

طراحی ویلا و باغ ویلا 0 تا 100 طراحی و ساخت ویلا نگین آذین پارت | villatobesaz

از دیگر راه‌حل‌ها برای کاهش هزینه‌های ساخت پیروی از الگوهای سنتی خانه سازی است. ساخت ویلای بزرگ و لوکس بالطبع هزینه بیشتری نسبت به ویلای کوچک دارد. برای مثال چنانچه وجود آشپزخانه ضروری است ولی می‌توان به ابعاد آن توجه کرد و به جای آشپزخانه بزرگ و مجهز، آشپزخانه‌ای مناسب رفع نیازهای خودمان طراحی و بنا کنیم. یکی از نکات مهم در طراحی این ویلاها، تلاش برای بزرگ نشان دادن نسبت به ابعاد طبیعی خود می‌باشد. ارتباط فضای داخلی و خارجی در خانه‌های کوچک از نظر بصری به بزرگ نشان دادن آن و همچنین استفاده از رنگ‌های روشن در نما و طراحی داخلی نیز به بزرگ نشان دادن ویلا کمک می‌کند. استفاده از پنجره‌های بزرگ برای تزریق نور بیشتر به محوطه داخل بهترین انتخاب برای این ساختمان‌ها است.

  • این فضا به آب و فاضلاب و نورپردازی درست و تهویه مناسب و گاز احتیاج دارد.
  • معمولا ساختمان ویلا را حداقل ۶۰ تا ۸۰ سانت بلندتر از زمین می‌سازند، با این کار هم نمای ساختمان زیباتر دیده خواهد شد و هم  از داخل ویلا دید بهتری نسبت به باغ خواهید داشت.
  • فضای خارجی شامل حیاط، باغ، استخر و فضاهای باز دیگر است که برای استراحت، تفریح و فعالیت‌های خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • ما در زمینه طراحی باغ ویلا و ویلاهای مدرن، کلاسیک، روستیک و بیش از ۱۰ سبک برتر جهان دارای بیش از ۱۰۰ نمونه پروژه موفق هستیم.
  قیمت آرایش و میکاپ بانوان، تخمین هزینه آرایش و میکاپ بانوان مهر ۱۴۰۲ سنجاق

اما، این امکانات هزینه‌بر هستند و می‌توانند به طور مستقیم هزینه طراحی و ساخت را افزایش دهند. بنابراین، انتخاب و اجرای امکانات ویژه باید با دقت و با توجه به بودجه مالی در نظر گرفته شود. طراحی و ساخت یک ویلا یکی از پروژه‌های مهم و هزینه‌بر در حوزه معماری است.

طراحی ویلای دوبلکس

این طراحی ویلا مدرن و لوکس به عنوان یکی از چهار ویلای تیپ در این منطقه ساخته شده، به همین دلیل سعی شده تا معماری به گونه ای باشد که بتواند ادبیات مشترک با سه ویلای دیگر داشته باشد. حجم اصلی طراحی یک فرم مکعبی است که قسمت هایی از درون آن حذف شده. این قسمت های حذف شده، پنجره ها و تراس های ویلا را تشکیل می دهند.

طراحی ویلا باغ با تأکید بر انطباق با محیط طبیعی

اینکه چه پیش زمینه تاریخی و فرهنگی و عاطفی در مواجهه با سبک های مختلف دارید روی تصمیم گیری شما تاثیر گذار است. خبر خوب این است که به دلیل فضاهای باز در اطراف بنای ویلا، تقریبا اجرای هر فرمی امکان پذیر است، پس می توانید به تصویر رویای ویلایی خود نزدیک شوید و آن را با کمک طراحان و سازندگان مجرب بسازید. نورپردازی نقش مهمی در طراحی داخلی ویلا دارد که می توانیم با نور طبیعی و یا مصنوعی به فضا جلوه خاصی ببخشیم .

مراحل مختلف در ساخت ویلا

علاوه بر تمام این‌ها، کم جزئیات بودن طراحی مینیمال باعث می‌شود تا ساخت این دسته از ویلاها زمان زیادی لازم نداشته باشد و سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود. وجود یک نقشه خوب و کارا می تواند راهنمایی مناسب در مسیر طراحی و اجرای محوطه ویلا باشد. معمولا در طراحی ویلای مدرن از نماهای تماما سفید و پنجره های قدی استفاده می شود.

  0 تا 100 تخلیه ژل لب + پاسخ به سوالات مهم شما