وبلاگ

فروش اقساطی کوییک صفر و کارکرده تحویل فوری با اقساط متنوع و کمترین سود | technofield

فروش اقساطی کوییک صفر و کارکرده تحویل فوری با اقساط متنوع و کمترین سود | technofield

این گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال خرید خودرویی با ترکیبی از امکانات فنی، راحتی و استحکام خرید اقساطی کوییک اس هستند. برای مشورت با مشاوران و بررسی شرایط خرید اقساطی کوییک با توجه به شرایط شما میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید. به دلیل تنوع بالای شرایط فروش اقساطی خودرو در نمایندگی ۱۱۲۵ سایپا ما باتوجه به شرایط شما راهکار برای خرید به شما پیشنهاد میدهیم. به طور خلاصه، تهیه اقساطی و فروش اقساطی کوییک برای کم درآمدها این امکان را به آنها می‌دهد تا به راحتی خودروی مورد علاقه خود را تهیه کرده و از فشارهای مالی ناشی از خرید نقد خودرو جلوگیری کنند. با انتخاب اقساطی کوییک، آنها می‌توانند به تدریج مبلغ خودرو را پرداخت کرده و از خودروی جدید خود لذت ببرند.

  • با این وجود هم کارشناسان و هم مالکان کوییک اس به ظاهر این خودرو نمره قبولی می‌دهند و یکی از مزایای این ماشین و علت استقبال فراوان از طرح فروش اقساطی سایپا برای تصاحب کوییک S ظاهر نوین و مدرن آن است.
  • ازمهم‌ترین رقبای کوییک s در بازار به غیر از کوییک معمولی و ساینا که هم خانواده کوییک اس هستند، اما در امکانات در حد آن نیستند، می‌توان به پژو ۲۰۶ تیپ دو اشاره کرد.
  • کوییک اتومات، دیگر مدل از این خانواده است که با گیربکس CVT از سال 1397 به بازار آمد.
  • یکی از مزیت‌های اصلی فروش اقساطی کوییک این است که افراد می‌توانند هزینه‌های خرید خودرو را به تعداد اقساط مشخص و قابل پرداخت خود تقسیم کنند.
  • البته حق دارید اگر  محدوده قیمتی خودرو هم برایتان مهم باشد، اما اختلاف قیمت خودرو کوییک با ساینا آنچنان زیاد نیست.
  انواع میکاپ چند نوع میکاپ داریم؟ معرفی سبک های مختلف آرایشی فروشگاه فورتی تو

شرکت کیان خودرو با ارائه طرح فروش اقساطی کوییک R با سود کم، سعی در ایجاد فرصتی مناسب برای افرادی دارد که می‌خواهند خودرویی با کیفیت و عملکرد بالا را با شرایط مالی مقرون به صرفه تهیه کنند. همچنین نمایشگاه های ماشین، دیگر راهکار برای خرید خودرو هستند که نیازمند پرداخت نقدی می باشند. کیان خودرو با فروش اقساطی کويیک سال 1401 امکان تحویل فوری این خودرو را برای تمام عزیزان در سراسر کشور فراهم آورده است. شما با خرید اقساطی کوییک S صاحب خودرویی خواهید شد که از نظر توان پیشرانه و مشخصات فنی کاملا شبیه به دیگر محصول تولیدی سایپا یعنی ساینا اس است. کوییک s هم مانند بسیاری از خودروهای ساخت سایپا مانند تیبا، کوییک معمولی و حتی ساینا، مجهز به یک موتور M15 با حجم ۱۵۰۰ سی سی است.

چرا خرید خودرو اقساطی راه حلی منطقی است؟

بی‌انصافی است اگر انتظار داشته باشید یک سوم ماشین‌های خارجی پول بپردازید اما با سیل امکانات رفاهی مواجه شوید. سایپا کوییک را در انواع مدل‌های مختلف از جمله کوییک sو آر و دنده‌ای و اتومات تولید و عرضه کرده است که هر نسخه نسبت به نسخه پیشین از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار شده. اما بهترین شرایط یک مفهوم نسبی است، یعنی اگرچه بیش از 70 درصد مردم کشور در طبقه متوسط رو به پایین جای می‌گیرند، اما همین عده هم درآمد یکسانی برای خرید کوییک اس ندارند. فروش قسطی کوییک  در طرح سایپا مربوط به مدل کوییک دنده ای ( S وR) و کوییک اتوماتیک (پلاس وR)  است و همانطور که اشاره شد این خودروها در قالب طرح پیش فروش سایپا از طریق سامانه یکپارچه عرضه شده‌اند. کوییک اتومات، دیگر مدل از این خانواده است که با گیربکس CVT از سال 1397 به بازار آمد. در ابتدا این خودرو در دو مدل فول و فول پلاس تولید می شد که در حال حاضر تنها شاهد مدل فول پلاس آن هستیم.

  خرید شیر پروانه ای انواع شیر پروانه ای قیمت شیر پروانه ای | کسری ساران

لیزینگ ماشین کوییک

فروش اقساطی سایپا این امکان را ایجاد می کند تا به راحتی بتوانید مالک این خودرو شوید بدون آنکه فشار مالی زیادی را متحمل شوید. فروش اقساطی کوییک روش مناسبی برای افرادی است که توان خرید نقد این خودرو برای آنها مقدور نمی باشد. بدین ترتیب مجموعۀ دنیای خودرو به عنوان یکی از مراکز معتبر در زمینۀ خدمات خرید و فروش اقساطی خودروی داخلی کوییک ، قادر به ارائه بهترین سرویس به مشتریان گرامی هستند. به طور کلی طراحی اتومبیل کوئیک نسبت به دیگر محصولات در رده بندی بالاتر قرار گرفته می شود و دارای امکانات مناسبی است و توانسته نظر خیلی از افراد بلاخص جوانان را به خود جلب نماید. خرید اقساطی خودرو یکی از گزینه‌های محبوب برای افرادی است که به دنبال تملک یک خودرو هستند اما توانایی پرداخت یکباره قیمت کامل خودرو را ندارند.

کوییک دنده‌ای R، مدل ۱۴۰۰

در صورت بروز مشکل و خرابی، تعمیرکاران به سبب تسلط بر محصولات تولیدی سایپا به راحتی می‌توانند مشکل بوجود آمده را عیب‌یابی کنند. هم‌چنین با خرید اقساطی کوییک، چنانچه به لوازم یدکی و یا قطعه‌ای برای خودرو احتیاج داشته باشید، به راحتی قابل دسترسی است. درواقع باید گفت در قیاس با دیگر هاچ بک معروف و محبوب وطنی یعنی ۲۰۶، با خرید اقساطی کوییک، خودرویی خواهید داشت که هم برای رفت و آمدهای مجردی مناسب است، هم سفر برای خانواده‌های کوچک. متریال به کار رفته در کابین کوییک قابل قبول است و طراحی داخلی آن نیز مناسب ارزیابی می‌شود. همچنین قیمت ماشین در طرح‌های فروش اقساطی نیز نباید نجومی و با حاشیه سود کاذب و با هدف چپاول دارایی‌های مشتری تعیین شود!

  دانلود رایگان کتابهای ادبیات ایران و جهان با فرمت پی دی اف کتابها