وبلاگ

لوازم آرایش به انگلیسی ، محصولات و اصطلاحات آرایشی

لوازم آرایش به انگلیسی ، محصولات و اصطلاحات آرایشی

کانسیلر در واقع کرم پودر فشرده رنگی است که معمولا پس از کرم پودر به کار می رود و در شکل های کرمی، جامد و مایع موجود می باشد. کانسیلر بیشتر برای رفع تیرگی، نقاط قرمز، زخم ها و به طور کلی ایرادات پوستی استفاده می شود، اما باید بدانید که این موارد تنها دلایل استفاده از کانسیلر نیستند. کانسیلر در مواردی مانند حجم دادن به مژه ها، رفع تیرگی دور چشم، زاویه دادن به ابروها، افزایش ماندگاری رژ لب، اصلاح خطاهای خط چشم و کانتورینگ صورت کاربرد دارد. به شما پیشنهاد می کنیم که در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربردهای کانسیلر مقاله مربوط به آن در وبلاگ میس و مستر را مطالعه کنید. پرایمر پس از محصولات مراقبت پوست و قبل از استفاده از کرم پودر به کار می رود. استفاده از پرایمر باعث صاف و یکدست شدن پوست می شود و پوست را برای استفاده از مواد آرایشی آماده می کند.

  • لیست لوازم آرایشی مورد نیاز برای آرایش حرفه ای صورت به شرح زیر است که در ادامه کاربرد هر یک را به صورت جداگانه برای شما بازگو می کنیم.
  • اسمش باکس یک برند آمریکایی می باشد که توانسته در تولید لوازم آرایشی موفقیت های زیادی را کسب کند.
  • در صورتی که سوال شما تخصصی هست و به دنبال نظر پزشک متخصص هستید، به بخش مشاوره آنلاین پزشکی مراجعه کنید.
  • رنگ سیاه عموماً سرب بود و گاه از اکسید منگنز و کربن هم کمک گرفته می‌شد.
  • به طور کلی لوازم آرایشی موجود در بازار در انواع محصولات آرایشی چشم، صورت، ابرو، لب، ناخن و بدن تولید می شوند که برای خرید لوازم آرایش ضروری و مورد نیاز خود می توانید از آنها استفاده کنید.
  لیفتراک چری صفر و دست دوم صنعتی کشاورزی | توکو لیفتراک

علت نامگذاری برند رولوشن به این دلیل  است که خیلی سریع تر از دیگر برند ها محصولاتش را تولید می کند. این برند در زمینه محصولات آرایشی، مراقبت پوستی و  محصولات مویی اقدام به تولید محصولات باکیفیتی کرده است. بیوتی بلندر نام یکی از شرکت های تولید اسفنج آرایشی است که روشی منحصر به فرد در تولید اسفنج های آرایشی به کار برده است.

عوارض جانبی لوازم آرایشی

موچین و قیچی ابرو از مواردی هستند که باید در لیست لوازم آرایشی هر بانویی وجود داشته باشند. ابروهای نامرتب می تواند بخشی از زیبایی چهره و آرایش شما را کاهش دهد. برای جلوگیری از فراموش شدن برخی از لوازم آرایش، تلاش می کنیم تا ابزار آرایشی را به ترتیب استفاده از آن ها برای شما نام ببریم. در صورت تمایل برای مطالعه در رابطه با لیست لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز بانوان می توانید به مقاله ما در سایت میس و مستر مراجعه کنید. داشتن یک کیف لوازم آرایش کامل و بدون نقص می تواند رویای بسیاری از خانم ها، به خصوص بانوان جوان باشد، اما برای داشتن یک کیف آرایش کامل، ابتدا باید یک لیست لوازم آرایشی بدون نقص تهیه کرد. بسیاری از مواد شیمیایی نیز در لوازم آرایش به کار رفته است و طبیعتاً امولسیون کننده‌ها نیز از این مواد می‌باشند.

تخفیفات ویژه فروشگاه آرایشی ورانی

کانتور در واقع نوعی کرم فشرده است که دو یا سه درجه تیره تر از رنگ پوست است و برای رفع عیوب صورت به کار می رود. کانتور وسیله ای است که با استفاده از آن می توانید نقاطی از صورت خود را برجسته تر نشان دهید. به عنوان مثال با کانتور می توان گونه ها را برجسته تر نشان داد یا بینی را به گونه ای سایه زد که کوچکتر به نظر بیاید. لوازم آرایشی و بهداشتی در زندگی روزمره خانم ها اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از خانم ها روزانه از لوازم آرایش استفاده می کنند و چون این لوازم هر روز در تماس با پوست هستند، کیفیت آنها بسیار مهم است. اگر لوازم آرایش بی کیفیت تهیه نمایید، آسیب های جبران ناپذیری به پوست و سلامت و زیبایی شما وارد خواهد شد.

  خرید ماتیک Matic فروش ماتیک اکس نوین

لوازم آرایشی در ایران[ویرایش]

آرایشی که برای این منظور بکار می رود برای conceal یا cover (up) این مشکلات استفاده می شود. شاید شما چیزی برای پوشاندن و مخفی کردن نداشته باشید اما فکر می کنید که پیر یا رنگ پریده هستید. بسیاری از افراد این را washed out می نامند که به این شکل است که انگار تمامی رنگ ها از چهره شما رفته است. این کار می تواند به شما چهره ای تازه و سرحال healthy glow که نشان از جوانی و آرامش است را بدهد.