وبلاگ

لیفتراک چری صفر و دست دوم صنعتی کشاورزی | توکو لیفتراک

لیفتراک چری صفر و دست دوم صنعتی کشاورزی | توکو لیفتراک

به همین دلیل است که برد قطعات لیفتراک برقی با استفاده از لاستیک های توپر به حداقل می رسد. فیلترهای لیفتراک از دیگر قطعات لیفتراک محسوب می شوند که در قسمت های مختلف دستگاه به کار می روند. کیفیت و قرارگیری درست فیلتر بر عملکرد کلی لیفتراک تاثیر مستقیمی دارد. در نتیجه، بازرسی و تعویض به موقع آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورت عدم تعویض به موقع فیلتر خراب، خسارت های جبران ناپذیر و جدی بسیار زیادی به قطعات دیگر لیفتراک وارد می شود.

  • لاستیک های لیفتراک معمولاً در سه نوع مختلف بادی، توپر و کوشیون ساخته می شوند.
  • یکی دیگر از قطعات لیفتراک، اتاقک یا کابین است که به عنوان بخش مرکزی لیفتراک شناخته می شود.
  • لیفتراک ها، دستگاه های بسیار پیچیده ای هستند که از قطعات مختلفی ساخته می شوند.

از جمله این قطعات می توان به پمپ ها، موتور و گیربگس، لاستیک نو اشاره کرد. لیفتراک های کارکرده معمولا باقیمتی بسیار پایین تر از قیمت لیفتراک نو خرید و فروش می شود. افرادی که هزینه لیفتراک در کوتاه مدت برای آنها مهم می باشد معمولا اقدام به خرید لیفتراک کارکرده می کنند. قطعات و لوازم یدکی لیفتراک در قسمت بدنه آن نیز در صورت نیاز باید با قطعات اصل تعویض گردند و این قطعات به شرح ذیل می‌باشد. کلیه قطعات برقی لیفتراک را نیز می‌توانید از شرکت اپال ماشین با بهترین کیفیت تهیه فرمایید جهت خرید درخواست پیش فاکتور را تکمیل فرمایید.

  همه چیز درباره آرایش و میکاپ راهنمای خرید لوازم آرایش و اصول آرایش لیامگ

سیستم ترمز لیفتراک

به همین دلیل است که گیربکس های اکثر لیفتراک های موجود در بازار به صورت کاملاً اتوماتیک ساخته می شوند. از مهم ترین آن ها می توان به کیت میخ و فنر ترمز، کفشک و لنت، پیچ رگلاژ ترمز، سیلندر چرخ، کیت فنر ترمز و توپی چرخ اشاره کرد. نقص در کارکرد سیستم ترمز باعث بروز مشکلات جدی در حین بارگیری و جابجایی کالا می شود. به همین دلیل، نگهداری از اجزای تشکیل دهنده سیستم ترمز لیفتراک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره لیفتراک کارکرده چری با واحد فروش اپال ماشین تماس حاصل فرمایید. این معمولاً به این معنی است که ما محصولات خود را به صورت عمده دریافت می کنیم، که ما را قادر می سازد تا با ارائه بهترین قیمت برای محصولاتی که انتخاب می کنید، هزینه هایتان را کاهش دهیم.

توکو لیفتراک – تامین قطعات لیفتراک

علاوه بر اینها شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه دارای نمایندگی های متعددی در سراسر ایران می باشد و تاکنون تعداد زیادی از انواع لیفتراک را در اکثر مناطق کشور چهار فصل آب و هوایی به مشتریان عزیز خود ارائه نموده است. شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه به عنوان تنها نماینده شرکت زوم لاین – چری در ایران در صنعت ماشین آلات سنگین و لیفتینگ در این نمایشگاه حضور دارد. می باشد، شما می توانید با حضور در غرفه ما واقع در نمایشگاه بین المللی تبریز، سالن شهریار، غرفه شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه از نزدیک برخی از دستگاه های ما را مشاهده و همچنین توسط کارشناسان برجسته ما اطلاعات بسیار کامل و مفیدی را دریافت کنید. یکی از مزایای خرید قطعات لیفتراک چری ( خرید لوازم یدکی لیفتراک ) از مراکز و نمایندگی های معتبر، بهره مندی از گارانتی یکساله می باشد.

  رژ لب خرید انواع رژ لب جامد، مایع و مدادی رگا شاپ

تعمیرات ، سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز

قطعات کرانویل و پینیون از با ارزش ترین قطعات لیفتراک محسوب می شوند که قدرت بالایی دارند. انتقال نیرو از محور محرک به چرخ دنده حلقه ازطریق چرخ دنده پینیون انجام می شود. سپس، بخش اعظمی از این نیرو توسط چرخ دنده حلقه به مجموعه کیس دیفرانسیل منتقل می شود.