وبلاگ

لیفت ابرو و پیشانی , بالا کشیدن ابرو ها دکتر فدایی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک

لیفت ابرو و پیشانی , بالا کشیدن ابرو ها دکتر فدایی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک

یک گروه از عضلات ابروها را به سمت پایین می‌کشند و یک گروه عضلات وظیفه دارند که ابروها را بالا نگه‌دارند. چنانچه لازم باشد و شرایط عمومی بیمار اجازه دهد می‌توان جراحی‌های دیگر از جمله لیفتینگ بقیه صورت، جراحی بینی وگذاشتن پروتز های صورت و جراحی پلک را همزمان انجام داد. پیش بینی دقیق این مساله کار آسانی‌ نیست ولی‌ می‌توان انتظار داشت که به طور معمول حدود ۸ تا ۱۰ سال جوان‌تر به نظر بیایید.

  • این روش عموما برای افراد بالای ۳۰ سال که پوست شل دارند، بهتر نتیجه می‌دهد.
  • سن و ساختار چهره شما مشخص می کند که کدام روش برای شما مناسب تر است.
  • بیمار نیاز به چند جلسه لیزر درمانی دارد که این موضوع خود باعث افزایش هزینه می‌شود.

این حالت طبیعی بوده و پس از چند ماه بهبود می یابد.اغلب بخیه ها یکهفته بعد از عمل خارج میشوند. جراح شما نکات لازم در مورد مراقبت از پانسمانها و بخیه ها، نحوه مصرف داروها و مسکن ها، و زمان مراجعه مجدد جهت بررسی فرآیند ترمیم را به شما می آموزد. باید دانست که حداقل زمان مورد نیاز برای فروکش کردن کامل تورمها، ناپدید شدن جای برشها، و حصول نتیجه نهایی یکسال است. در متداولترین روش، دو برش قرینه در طرفین سر در پشت خط رویش مو داده شده و پوست تحت هدایت آندوسکوپ (لوله باریکی که حاوی لنز و دوربین بوده و به یک مانیتور متصل است) از استخوان زیرین جدا میگردد.

  خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل فروشگاه اینترنتی خانومی

لیفت ابرو موقت

برای لیفت ابرو با نخ، نخ هایی که زیر پوست قرار می گیرند، می توانند پوست صورت را سفت کرده و سبب خوش حالت شدن فرم صورت شوند. اینکار همچنین می تواند سبب روند کند پیری و چین و چروک بر روی پوست صورت شود. هرچند که آقایان نیز نسبت به فرم ابروها حساس هستند اما این پیگیری و توجه از جانب خانم ها ویژه تر است.

مراقبت بعد از لیفت ابرو

به یاد داشته باشید که تنها مُسکن مجاز در هفته اول پس از عمل استامینوفن است و شما باید از هرگونه داروی ضد درد دیگر اجتناب نمایید. سیگار کشیدن و همچنین استنشاق دود سیگار سبب به تاخیر افتادن فرآیند ترمیم شده و باید شدیدا اجتناب گردد.پیشانی شما پس از عمل باند پیچی شده است. ممکن است در زیر پوست شما لوله های باریکی کار گذاشته شده باشد که چند روز بعد خارج خواهند شد. بالا نگه داشتن سر و بلند نگه داشتن زیر سر حین خواب در کاهش تورم ابتدایی صورت پس از عمل موثر است.

افراد نیازمند به انجام لیفت ابرو چه کسانی هستند؟

«تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد.

  پاکسازی صورت چیست؟ آیا واقعا فایده‌ای برای پوست دارد؟