وبلاگ

معتبرترین موسسه مهاجرت کاری، سرمایه گذاری و تحصیلی علاالدین مهاجر علاالدین مهاجر | do-tourism

معتبرترین موسسه مهاجرت کاری، سرمایه گذاری و تحصیلی علاالدین مهاجر علاالدین مهاجر | do-tourism

روشن است که داشتن دفتر کار مناسب برای برگزاری جلسات و سایر امور ثبت شرکت در دبی چقدر هزینه دارد شرکت الزامی است. علاوه بر موارد ذکر شده، هزینه ثبت کردن نام شرکت، کفیل، ثبت آدرس و حق الوکاله، نوع مجوزهای لازم، هزینه ویزا و… از جمله عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌های تمام شده برای ثبت شرکت خدماتی و تجاری در امارات هستند. لایسنس صنعتی در دبی برای افراد و شرکت‌هایی صادر می‌شود که برای ارائه خدمات خود علاوه بر توانایی و مهارت، به قدرت بدنی هم نیاز دارند. افراد لوله‌کش، برق‌کار، نجار، آهنگر و… که قدرت بدنی برای انجام این کارها را داشته و در کار خود تخصص و مهارت کافی دارند، می‌توانند نسبت به دریافت این مجوز اقدام کنند. هزینه ثبت شرکت در دبی و سایر مناطق امارات با توجه به معیارهای مختلف متفاوت است.

  • این نوع شرکت همانطور که پیش‌تر به آن اشاره شد اقامت دو ساله را دریافت می‌کند که بعد از آن نیاز به تمدید سالیانه است و البته یکی از شروط اصلی این تمدید ارائه اجاره نامه خواهد بود.
  • برای ثبت شرکت در امارات ابتدا باید نوع شرکت و نام آن را انتخاب کنید و سپس متناسب با فعالیت شرکت، مجوزهای لازم برای آن فعالیت را دریافت کرده و پس از دریافت این مجوزها، یک شریک یا کفیل را برای ثبت شرکت پیدا کنید.
  • علاوه بر این برخی از کارآفرینان نمی دانند شرکت جدید خود را کجا ثبت و تأسیس کنند.
  انواع مدل ابرو برای صورت های مختلف نحوه انتخاب مدل ابرو مناسب فرم صورت

با توجه به نوع شرکت می‌توانید افرادی را به عنوان کارمند استخدام کنید. تعداد افراد استخدامی با توجه به نیازهای شرکت تعیین می‌شود و می‌توانید از کارمندهای بین المللی نیز برای استخدام بهره ببرید. در این مرحله باید قراردادها و توافق‌ نامه‌های کاری بین شما و افرادی که استخدام کرده‌اید، نوشته شود و به توافق طرفین برسد. مواد قراداد شامل میزان حقوق پرداختی، ساعت کاری، وظایف، مسئولیت‌ها، تعهدات و… است. به غیر از این نوع شرکت، دو نوع شرکت‌های سهامی و غیرسهامی نیز برای سرمایه‌گذاری ایرانیان مناسب به نظر می‌رسند.

اخذ اقامت

در این مقاله قصد داریم ضمن بررسی اجمالی روش های گرفتن اقامت دبی، به بحث پیرامون ثبت شرکت در دبی بپردازیم. از شرایط ثبت شرکت در دبی افتتاح حساب بانکی در بانک های معتبر دبی است. در این مرحله باید یک حساب بانکی در دبی برای تراکنش های شرکت خود ایجاد کنید. این مدت‌زمان شامل  مدارک موردنیاز، تصویب اساسنامه شرکت، انجام مراحل مرتبط با ثبت حقیقی (اگر لازم باشد)، پرداخت هزینه‌های ثبت و دیگر مراحل فرایند ثبت می‌شود. موسسه مهاجران بین المللی اکسیر دانش به شماره ثبت (4491) یکی از موسسات فعال در زمینه خدمات مشاوره ای و کارگزاری مهاجرت اعم از تحصیل،ثبت شرکت،کاریابی بین المللی و سرمایه گذاری در خارج از کشور می‌باشد. برای ثبت شرکت در امارات و دبی در درجه اول باید نوع فعالیت شرکت مشخص گردد و یکی از شرکت‌های نامبرده به‌ صورت منتخب به‌‌ منظور تأسیس در نظر گرفته شود.

انواع لایسنس و مجوز برای ثبت شرکت در دبی

با توجه به این تنوع در شرایط مالیاتی، انتخاب مکان ثبت شرکت و نوع فعالیت بسیار بر اساس نیازها و اهداف کسب و کار متغیر است. پس از انجام مراحل اولیه، باید به ثبت نام شرکت خود در مراجع ذی‌صلاح منطقه آزاد دبی بپردازید. در این مسیر، حضور مدیران و کارمندان خارجی نیز با ویزاهای سرمایه‌گذاری و ویزای خانواده آنان، یکی از مزایای مهم ثبت شرکت در دبی محسوب می‌شود. همچنین، شرکت‌ها می‌توانند از مزایای مالیاتی جذاب و عدم وجود مالیات بر درآمد شخصی بهره‌مند شوند. در کنار مزایای زیادی که برای ثبت شرکت در دبی و مهاجرت به کشور امارات برشمردیم، این روند دارای معایبی هم است.

  نوشیدنی های دبی-نوشیدنی های خوشمزه دبی-نوشیدنی های خنک دبی یزدان گشت سفیران | OkChay

ثبت شرکت به صورت مالکیت 33 درصدی (یعنی با افراد غریبه شرکت را شریک خواهید شد، اما مشکلاتی خواهد داشت که ممکن است در تمدید لایسنس به توافق نرسید). از طرف دیگر به صورت نامحدود می‌توانید اقامت خود را در دبی تمدید کنید و نیازی به ارائه چارت سوددهی هم ندارید. اگر تعداد دفعات تمدید اقامت شما بیشتر شود، مدت اقامت از دو سال به ۱۰ سال افزایش پیدا خواهد کرد. انعطاف پذیری در انجام فعالیت های تجاری، کاهش خطر از دست رفتن سرمایه، مالکیت شرکت، امکان استخدام پرسنل اضافی و … از این قبیل موارد را برای این نوع شرکت ها به همراه دارد.