وبلاگ

میکاپ دخترانه مجلسی اینستاگرام + آرایش دخترانه برای عروسی

میکاپ دخترانه مجلسی اینستاگرام + آرایش دخترانه برای عروسی

یکی دیگر از انواع مدل های آرایش که برای عروس هم مورد استفاده قرار میگیرید؛ آرایش ایربراش (Airbrush makeup) است. غالبا در میکاپ ایربراش، به جای استفاده از ابزارهای آرایشی سنتی مانند اسفنج و برس، از لوازم جدید و براشر بهره گرفته میشود. برای بدست آوردن یک ظاهر خاص، عکاس باید شخصیت و ظاهری که میخواهد داشته باشد را با آرایشگر در میان بگذارد. مدل میکاپ برای مدل عکاسی (Photographic makeup)، معمولا برای مشتریان عکاسی، آرتیست های هنری و بازیگرها کاربرد دارد و سبک میکاپ با مدل عکاسی نامیده میشود.

  • به صورت کلی مدل آرایش عربی یا خلیجی، یکی از انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ است که به صورت بسیار غلیظ بوده و تمام صورت را پوشش میدهد.
  • این در حالی است که رنگ های صورتی برای آرایش از سال 2017 بسیار محبوب بودند و همچنان پر طرفدار هستند.
  • در صورتیکه پوست ما رطوبت کافی را نداشته باشد، از حالت نرمال خارج شده و دچار کم آبی می شود.

در کشورهای عربی، میکاپ و آرایش مخصوص خلیجی که غالبا بسیار غلیظ است، مورد استفاده قرار میگیرید. بعد از انجام این کارها، نوبت به برجسته ترین بخش آرایش عربی یعنی گونه ها می رسد. بنابراین، فونداسیونی که یک یا دو تن تیره تر از رنگ پوست باشد را بر روی استخوان گونه ها فیکس می کنند. در میکاپ به سبک عربی شاهد آرایش هایی با غلظت و حرارت بسیار بالا هستیم و استفاده از رنگ هایی گرم و تیره در این نوع از میکاپ به شدت مورد توجه می باشد. این سبک آرایشی معمولا بسیار سنگین، چرب و شلوغ بوده و تغییرات شدید صورت در آن به نحوی چشمگیر و قابل توجه در قیاس با سبک های دیگر به چشم میخورد.

  نمایندگی تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن نمایندگی رسمی 1402 | iran-service-center

مدل میکاپ عروس شیک و لاکچری از جدیدترین میکاپ آرتیست ها

مدل آرایش ژاپنی یکی از زیرمجموعه های سبک شرقی است که برای زیرسازی صورت از رنگ های روشن تر از پوست یا همرنگ با آن استفاده می شود. برای آرایش چشم ها نیز در تمام ناحیه پلک ها از سایه های تیره مانند دودی استفاده شده و به حالت کشیده فید می شود. مژه مصنوعی مناسب برای این سبک آرایش، مژه های ریسه ای کم پشت با گوشه های بلند است.

پالت رژ گونه دبالم (دبام) مدل Autobalm GRL PWDR

معمولا در این سبک، رژگونه به طور نامحسوس استفاده شده و بیشترین تاکید روی رژلب و آرایش چشم قرار دارد. بدون شک بانوان در سراسر دنیا عاشق انواع سبک و مدل آرایش یا میکاپ هستند. این هنر، سلاحی است که یک خانم با کمک آن میتواند خودش را از درون معرفی نماید. همچنین، میکاپ (Makeup) یک زن را زیباتر نشان داده و بدون در نظر گرفتن سن و زمان، اعتماد به نفس آنها را افزایش میدهید. انواع مختلفی از سبک و مدل های آرایش در دنیا وجود دارند که برای اهداف و موقعیت های متفاوتی در نظر گرفته میشوند.در اصل، سبک های آرایش به اهداف مختلفی وابسته است. در این مطلب از مجله آرایشی وقت مد، با 15 مورد از جدیدترین انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ در دنیا آشنا خواهید شد و آموزش خواهید دید.

مدل میکاپ کلاسیک (Classic makeup)

ترفندهایی وجود دارد که به شما در روز های گرم هم، به حفظ آرایش کمک میکند. با استفاده از تکنیک های جلوگیری از خراب شدن آرایش در روزهای گرم، زیبای و آرایش شما در بیشتر ساعات روز ایده آل به نظر رسیده و عالی خواهد ماند. حتی اگر هوا بسیار گرم و سوزان باشد، روشها و نکاتی هستند که به دوام بیشتر آرایش، کرم پودر، پنکیک و رژ لب شما کمک میکنند. درک این نکته مهم است که کدام وسیله را می توان در فصل سرد استفاده کرد و کدام را باید رها کرد.

  مدل آرایش لایت جدید اروپایی و ایرانی و عروسکی و ملایم مجلسی الی مگ