وبلاگ

میکاپ چیست و انواع سبک های میکاپ رژلب

میکاپ چیست و انواع سبک های میکاپ رژلب

در این سبک از آرایش، تاکید روی ایجاد تعادل در صورت است و به نوعی با استفاده از تکنیک های گریم حرفه ای، نواقص صورت را پوشانده و زیبایی های آن را دوچندان می کنند. در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه باشید تا به معرفی و بررسی انواع سبک های آرایشی بپردازیم. خط چشم مشکی چشم ها را جذاب کرده و جذابیت نگاه را چند برابر می کند و خط چشم های رنگی فقط برای حالت دادن به چشم ها می باشند. برای میکاپ این نوع چشم ها از سایه ی روشن استفاده کنید، اما اگر چشم فقط افتادگی داشته باشد، سایه ی مات و تیره انتخاب نموده و برای این که افتادگی تشدید نشود، خط چشم نکشید. هدف از جمع آوری مطالبی که عنوان خواهیم کرد مهم بر شمردن میکاپ و سبک آرایشی است. که علاوه بر احترام به خود، احترامی است به افرادی که با ما در ارتباط هستند.

  • یکی از محبوب ترین سبک های آرایشی شرقی، آرایش هندی نام دارد که معمولاً بهترین گزینه برای مناسبت های رسمی است.
  • معمولا در آرایش عربی، از سایه چشم های شاینی و گلیتری استفاده می شود و همچنین، آرایش پوست با کاور بالا و رژ لب های پررنگ نیز، از دیگر ویژگی های این سبک از میکاپ چهره است.
  • در این نوع میکاپ از رنگ‌های روشن استفاده می‌شود و خبری از خط چشم های بلند و طولانی نیست.
  • همچنین، استفاده از رنگ های پایه و نزدیک به رنگ طبیعی پوست بسیار رواج دارد.
  راهنمای خرید بهترین اسب دنیای حیوانات | RoyalHorse

وسایل مختلف و متنوعی برای آرایش و میکاپ وجود دارند که هرکس با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده می کند. اما برخی از این وسایل برای همه نیاز است و بهتر است در مورد آن ها اطلاعات کافی داشته باشیم. سایه های چشم هم به صورت پالت چند رنگ و هم تکی در بازار عرضه می شود. رنگ های خاکستری، مشکی و قهوه ای از رنگ های پر استفاده در سایه هستند. وسایل مختلف و متنوعی برای آرایش و میکاپ وجود دارند که هرکس با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده می کند. کیفیت آموزشی اهمیت بسیاری دارد و برای این که دانشجویان بتوانند به صورت مستقیم وارد بازار کار میکاپ شوند باید هر دو دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند.

کرم پودر

مدل یا افکت در میکاپ به معنای ساده یعنی بازی با عناصر تشکیل دهنده آرایش و استفاده از رنگ و حرارت در اجزای صورت. در چنین بازه ای با دنیایی بدون محدودیت رو برو هستیم که خلاقیت در آن حرف اول را زده و میکاپ آرتیست می تواند با حفظ سبک یا استایل آرایش، دست به خلق هرگونه افکت یا مدلی در آرایش صورت بزند. میکاپ لایت اروپایی، در واقع نوعی ارایش سبک و ملایم است که در ان حداکثر از 3 ترکیب رنگ که مکمل هستند برای آرایش چهره استفاده می شود. در میکاپ لایت اروپایی خبری از سایه چشم اسموکی و خط چشم های بلند و دنباله دار نیست.

سبک آرایش مینرال ( mineral makeup )

درباره اینکه مشخصه این مدل میکاپ چیست، می‌توانیم به تفاوت رنگی در قسمت چشم‌ و لب اشاره کرد. در سبک هالیوودی، چشم‌ها با سایه‌های نه‌چندان غلیظی آرایش می‌شوند؛ در حالی که لب‌ها فرم و رنگ عادی خود را حفظ می‌کنند. از دیگر مشخصه‌های این سبک باید استفاده از برق لب و رژلب‌هایی در طیف صورتی و کالباسی را خاطرنشان کرد. برخلاف سبک اروپایی، میکاپ به سبک شرقی پررنگ و لعاب‌تر انجام می‌شود و رنگ‌ها بسیار به چشم می‌آیند. طرفداران سبک شرقی سخاوتمندانه از رنگ‌ها استفاده می‌کنند و قوانین سبک کلاسیک را زیر پا می‌گذارند. به‌طور مثال، مدل سایه چشم در این سبک می‌تواند دودی، اکلیلی، دورنگ یا ترکیبی باشد.

  مهمترین تفاوت ژل با فیلر لب جنس ژل لب ، ماندگاری فیلر لب

برندسازی در آرایشگاه! چگونه یک برند در زمینه آرایشگری داشته باشیم

در واقع میکاپ روی فرم ها تاکید نمی کند و تنها به چهره رنگ می افزاید. سرمه سنتی از سرب معدنی، مس، دوده و سایر مواد معدنی تشکیل شده است. همه این مواد معدنی برای باکتری ها مضر و کشنده هستند، به همین دلیل سرمه برای بهداشت چشم مفید است. از چربی های حیوانی و روغن های گیاهی نیز برای روان کردن سرمه استفاده می شد و از پودر سرمه برای رنگ کردن پلک های پایین و بالا و بین ابروها و چشم ها استفاده می شد. هندی ها عمدتاً از روغن گیاهان، گلها و زعفران برای نرم کردن پوست خود به صورت کرم استفاده می کردند.