وبلاگ

میکاپ چیست و انواع سبک های میکاپ رژلب

میکاپ چیست و انواع سبک های میکاپ رژلب

همچنین سایه هایی چرب و براق و رژگونه و رژ لب هایی غلیظ و سنگین برای تکمیل این مدل میکاپ مورد استفاده قرار می گیرد. در میکاپ به سبک هالیوودی معمولا تمرکز بر متعادل سازی چهره به نحوی نامحسوس انجام شده و تا حد ممکن از استفاده بی رویه از فوندانسیون در آن پرهیز می شود. در این سبک میکاپ استفاده از رنگ های پایه و نزدیک به رنگ طبیعی پوست شخص مورد توجه است و بازی با طیف ملایم از رنگ های زنده و شاد در آن تا جایی که طراوت طبیعی چهره را کاور نکند مجاز می باشد. در سبک کلاسیک به طور کلی قاعده بر این است که اگر آرایش در ناحیه چشم ها تند و غلیظ باشد باید حتما از رنگ های لایت و ملایم در ناحیه لب ها استفاده نمود و بر عکس. یعنی هر چه رژ لب تیره تر و غلیظ تر باشد، باید حتما در ناحیه چشم ها از مواد و رنگ های لایت تر و نا محسوس تری استفاده نمود. در سبک کلاسیک از رژ لب هایی با رنگ های کلاسیک همانند قرمز، زرشکی و… استفاده شده و در ناحیه چشم از خط چشم هایی مشکی و متناسب و سایه هایی با رنگ های ملایم استفاده می شود.

  • این بازی با رنگ‌ها روی صورت و جذاب‌تر کردن و زیباتر نشان دادن چهره با رنگ‌ها، که امروزه با استفاده از کرم پودر، رژگونه، رژ لب، خط چشم و سایه‌های مختلف انجام می‌شود میکاپ می‌گویند.
  • همینطور مژه‌ مصنوعی پرپشت یا استفاده چندین باره از ریمل چندان رایج نیست.
  • در این شیوه آرایش، عروس خانم ها نباید تغییر زیادی داشته باشند و چهره ای مصنوعی با مژه های بیش از اندازه بلند و لب های پهن تر از حد معمول برای آنها طراحی شود.
  لیفت ابرو و پیشانی , بالا کشیدن ابرو ها دکتر فدایی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک

انواع و سایزهای مختلفی از ایربراش برای انجام آرایش عروس خانم ها وجود دارد. معمولا از برس های پهن تر برای گونه ها و مدل های براق آنها برای چشم استفاده میکنند. ناگفته نماند که این سبک، هر گونه لک و تفاوت های پوستی را میپوشاند، بدون اینکه غیر طبیعی به نظر برسد. خیلی از خانم ها به دنبال راهنمایی هایی برای ترفیع رنگ طبیعی چشم خود هستند.خیلی خوب است که از یک خط چشم طبیعی، قهوه ای تیره یا خاکستری، استفاده نمایید، این خط چشم ها به ناخوشایندی رنگ سیاه نیستند. برای استفاده از سایه چشم ها، نمونه ای را که با رنگ چشم شما مغایرت داشته باشد، انتخاب کنید.

مرطوب کننده و پرایمر

برای آرایش چشم از سایه های تیره مانند دودی در تمام قسمت های پلک استفاده می شود و در حالت کشیده محو می شود. مژه مصنوعی مناسب برای این سبک آرایش، مژه های ریسه ای شکل کم پشت با گوشه های بلند است. از رنگ های روشن برای رژ لب استفاده می شود و در ناحیه گونه به طور نامحسوسی از رژ گونه سرخ استفاده می شود. در دنیای زیبایی و میکاپ، آرایش لایت عروس و اروپایی با هم یکسان در نظر گرفته میشوند.

میکاپ عروس با موی باز

نوع میکاپ و رنگ ها باید بر اساس فرم صورت و رنگ پوست و مو تعیین شود در غیر این صورت نمی تواند زیبایی خاصی داشته باشد. استفاده از آبرسان تنها مخصوص پوست‌های خشک نیست بلکه انواع پوست‌ها ( مختلط، چرب، نرمال و … ) نیاز به آبرسانی دارند. این محصولات آب مورد نیاز را از لایه‌های زیرین پوست جذب کرده و رطوبت را حفظ می‌کند. همچنین کرم مرطوب کننده برای پوست‌های خشک میتواند به عنوان یک زیر‌ساز حرفه‌ای عمل کند تا کرم پودر به خوبی روی پوست بخوابد. برای زیرسازی مناسب پوست و یکدست کردن میکاپ بهتر است تا با انواع لوازم آرایش، کاربرد و ترتیب مراحل استفاده از آنها آشنا شویم. میکاپ هنری است که صورت شما را به یک نقاشی زنده تبدیل می‌کند و میکاپ آرتیست هنرمند این اثر است.

  فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش افق خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

بنابراین با این تکنیک زیبایی، پوست صورت را برای ساعات طولانی به شکل بی عیب و نقصی برای جلوی دوربین آماده میشود. همانطور که در بالا گفته شد، مهمترین ویژگی مدل آرایش و میکاپ هندی؛ استفاده از کرم پودر نزدیک به رنگ پوست، پودر سفید کننده صورت، مداد سیاه و پخش کردن نامساوی آنها است. سبک یا استایل به معنای شیوه  انجام آرایش است که به تقسیم وزن و هارمونی رنگ در آرایش صورت می‌پردازد.