وبلاگ

نمایندگی تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن نمایندگی رسمی 1402 | iran-service-center

نمایندگی تعمیرات اسپیکر هارمن کاردن نمایندگی رسمی 1402 | iran-service-center

به طور کلی کیفیت صدا و عملکرد این مدل اسپیکر هارمن کاردن، مورد رضایت عموم کاربران واقع شده نمایندگی اسپیکر اونیکس هارمن کاردن است. شرکت آمریکایی هارمن کاردن (Harman / Kardon ) ، در سال ۱۹۵۳، توسط سیدنی هارمن و برنارد کاردن تاسیس شد. نخستین محصولاتی که آنها ساختند، شامل تیونر‌های رادیویی و رسیورهای استریو می‌شد. سه سال یعد از شروع به کار شرکت، برنارد کاردن تصمیم به بازنشستگی گرفت و سهم خود را به سیدنی هارمن واگذار کرد.

  • با مطالعه این مقاله و آشنایی با رایج ترین مشکلات اسپیکر گو پلی و راه حل های تعمیر آن، می توانید در صورت بروز مشکل، به سرعت آن را حل کنید.
  • آیا اسپیکر Go Play شما دیگر مانند قبل شارژ نگه نمی‌دارد؟ آیا عمر باتری آن به طور قابل توجهی کاهش یافته است؟ اگر اینطور است، احتمالاً زمان تعویض باتری اسپیکر فرا رسیده است.
  • این اسپیکر در ابعادی برابر با 210 در 78 در 80 میلی‌متر طراحی شده و وزن کلی آن به 0.71 کیلوگرم رسیده است.
  • در صورتی که قصد دارید یکی از بهترین و قدرتمندترین اسپیکرهای بلوتوثی موجود را خریداری کنید، بدون تردید باید به اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 7 اشاره کنیم.

بررسی، انتخاب و خرید آنلاین شارسل به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های قطعات موبایل با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، در خدت شما میباشد. افرادی که این اسپیکر بی‌نظیر را انتخاب میکنند، بدون شک بسیار خوش سلیقه بوده و زیبایی دیزاین محیط برایشان اهمیت بالایی دارد. بنابراین بسیار مهم است تا اسپیکری که در محیط خود قرار میدهند از نظر طرح و رنگ با سایر اجزای دکوراسیون متناسب باشد. جای نگرانی نیست، شما میتوانید اسپیکر خود را با دیزاین محیط خانه یا محل کارتان یکسان کنید و از کاوری استفاده کنید که با رنگبندی محیط شما سازگار باشد.

  مدل میکاپ دخترانه برای عروسی + مدل میکاپ شیک و ساده

Harman Kardon Go+Play هارمن کاردن گوپلی

بنابراین اگر قصد خرید اسپیکر هارمن کاردن را دارید حتما تا انتها همراه ما باشید. بله، مرکز سرویس ایران برای خدمات تعمیرات آمپلی فایر خانگی خود گارانتی معتبر ارائه می دهد. این گارانتی شامل تعمیرات مجدد دستگاه در صورت بروز مشکل مشابه در مدت زمان گارانتی می باشد.

پخش بی‌سیم از طریق بلوتوث

علاوه بر اینکه سیستم صوتی Olufsen Beoplay A9 Cover طراحی بسیار زیبایی دارد، در عین حال بسیار کاربردی نیز میباشد. انتخاب با شماست که A9 را کجا قرار دهید، در هر صورت صدای زیبای آن فضای منزل شما را پر خواهد کرد. شرکت دیجی تعمیر با داشتن نمایندگی تعمیرات اسپیکر های مختلف در تهران در خدمت مشتریان عزیز میباشد. در نهایت، بهتر است برای استعلام دقیق تر با مرکز سرویس ایران در تماس باشید.

چقدر طول می کشد تا آمپلی فایر خانگی هارمن کاردن من تعمیر شود؟

هارمن کاردن مدعی است که فرمت‌های صوتی بلوتوث پشتیبانی شده شامل A2DP 1.3 و AVRCP 1.6 هستند؛ این موارد را باید به عنوان رایج‌ترین فرمت‌های صوتی SBC به حساب آورد. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هارمن کاردن مدل Onyx Studio 7 را باید به عنوان یکی از اسپیکرهای تولید شده در سبک کلاسیک از سوی برند هارمن کاردن به حساب آورد که می‌تواند تاثیر زیادی روی نظر خریداران داشته باشد. در مجموع باید بدانید 6 نسل از این مدل در گذشته تولید شده و به بازار عرضه شده‌اند که همه آن‌ها با طراحی صدفی شکل همراه هستند. هنگامی که جعبه Aura Studio 4 را باز می‌کنید، اسپیکر با دقت درون جعبه قرار می‌گیرد تا هنگام حمل و نقل هیچ آسیبی به دستگاه وارد نشود. همچنین کابل شارژ آن نیز در داخل جعبه قرار دارد و به شما امکان می‌دهد اسپیکر هارمن کاردن خود را بدون هیچ مشکلی شارژ کنید. علاوه بر این، یک دفترچه راهنما به عنوان عضو جدا نشدنی محصولات دیجیتالی درون جعبه وجود دارد.

  لیفتراک چری صفر و دست دوم صنعتی کشاورزی | توکو لیفتراک