وبلاگ

پکیج آموزش میکاپ به صورت حرفه ای برنا اندیشان

پکیج آموزش میکاپ به صورت حرفه ای برنا اندیشان

اگر می خواهید صورتتان لاغرتر دیده شود باید از کرم های برنزه یا دو درجه تیره تر از پوست تان استفاده کنید. استفاده از پرایمر در زیر کرم پودر بسیار اهمیت دارد و نباید آن را فراموش کنید. برای کوچک تر و لاغرتر دیده شدن بینی می توانید از کرم پودر تیره برای دو طرف تیغه بینی استفاده کنید. برای بینی های بلند نیز کرم تیره برای نوک بینی موجب می شود کوتاه تر و زیباتر دیده شود.در آموزش میکاپ صورت تپل به استفاده از روش صحیح رژ گونه تاکید می شود زیرا تاثیر زیادی در زاویه سازی و متعادل کردن صورت دارد.

  • با وجود اینکه چهره هر کسی منحصر به فرد است و هر کسی ویژگی های خاص خود را دارد باید میکاپ آرتیست حرفه ای بتواند هر سبک از میکاپ را بر هر فرمی از صورت انتخاب کند.
  • در این سبک از سایه های مشکی و دودی تیره برای چشم ها استفاده می شود.
  • معمولا استفاده از رنگ های شاد و گرم مانند قرمز، بنفش، زرشکی، سرخابی، قهوه ای و …
  • این سبک، در ایران طرفداران زیادی داشته و از جمله سبک هایی است که از آرایش به سبک لایت، پر رنگ تر به نظر می رسد.

خط چشم‌های رنگی اگر چه جذاب و شاد هستند اما اگر به آن‌ها علاقه دارید باید بدانید که برای فصل تابستان مناسب هستند. در میکاپ اصطلاحی وجود دارد تحت عنوان سبک یا همان استایل که به معنای انجام شیوه آرایش است که به تقسیم وزن و هارمونی رنگ در آرایش صورت می پردازد. انواع سبک های آرایشی را می‌توان بر اساس چگونگی استفاده از رنگ و عمق و همچنین تعادل میان آرایش بخش‌های مختلف اجزای صورت دسته بندی نمود. کار این پرایمرها زیرسازی و ایجاد بستر مناسب برای بهتر نشستن مواد آرایشی اصلی بر روی مژه، ابرو، چشم و صورت است. پرایمر مژه یکی از لوازم آرایشی است که در چند سال گذشته نام آن را زیاد شنیده‌ایم و احتمالاً از آن استفاده کرده‌ایم.

  لیست 14 قلم از انواع لوازم آرایش صورت بانی مگ

سالن زیبایی هدیه بیوتی

همچنین استفاده از ماسک صورت در زمان گذشته بسیار رواج داشته است. معمولا از ترکیب ذرت، آرد، شیر و کره برای تهیه ماسک صورت استفاده می کردند. مردان رومی نیز از ترکیب مواد خوشبو کننده و انواع روغن برای شادابی و طراوت پوست خود به کار می بردند. پرطرفدارترین رنگ ها برای سایه چشم عروس توناژ رنگهایی مثل نارنجی-مسی ،صورتی-کالباسی یا اسموکی دودی تیره، طلایی- قهوه ای و اکلیلی و شاین و یا مات است.

آرایش عروس ساده و شیک

براش های متنوعی نیز در بازار وجود دارند که بسیاری از آن ها به صورت سِت هستند. به همین دلیل نیز تنها زمانی یک آرایش زیبا دیده می شود که ابروهای فرد حالت مناسبی داشته باشند. هر فرد مبتدی باید بداند که با استفاده از کرم پودر و کانسیلر می تواند به راحتی هر لکه و یا تغییر رنگ روی پوست را پوشانده و پوست را برای آرایش صاف و صیقلی کند.

آرایش عروس به سبک هالیوودی

از ترفندهای آرایشگری پیشرفته تا تفکیک مراحل انجام یک میکاپ بی نقص… همه را با ما همراه باشید و بخوانید. یکی دیگر از سبک‌های آرایشی که برای عروس انتخاب می‌شود، آرایش عروسکی است. همان‌طور که از نام این سبک پیداست، در این نوع آرایش از المان‌هایی که روی صورت عروسک دیده می‌شود، استفاده می‌کنند. به عنوان مثال می توانیم بگوییم که تمرکز آرایشگران روی درشت نشان دادن چشم‌ها، استفاده از مژه مصنوعی‌های مشکی بلند و همچنین کوچک کردن بینی به شکل عروسک خواهد بود. مهم نیست در کدام مقطع هستید، همیشه سعی کنید کیفیت خدمات خود را بالا نگهدارید اینگونه مشتریان، کسب و کار شما را به دیگران معروفی میکنند و دیگری نیازی به تبلیغات ندارید. به طور کل حرفه آرایشگری نیازی به تبلیغات زیاد ندارد اگر کیفیت خدمات شما بالا باشد، خود مشتریان به سراغ شما می آیند.

  لوازم آرایش به انگلیسی ، محصولات و اصطلاحات آرایشی