وبلاگ

یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

معمولا استفاده از رنگ های شاد و گرم مانند قرمز، بنفش، زرشکی، سرخابی، قهوه ای و … برند سام بای می یک کمپانی کره ای تولید کننده محصولات آرایشی و مراقبت های پوستی می باشد. این برند نسبتا جدید و تازه کار به شدت در حال محبوب تر شدن بوده و روز به روز به شمار طرفداران آن اضافه می شود. به طوری که امروزه بخش بزرگی از بازار فروش محصولات آرایشی بهداشتی در کشورهای مختلف را به خود اختصاص داده است. برای آشنایی بیشتر شما با این کمپانی محبوب و لاین های مختلف محصولات این برند، در این مقاله مروری بر تاریخچه و فعالیت آن ها خواهیم داشت. پس در ادامه با ما همراه شوید تا با یکی از برندهای تاثیرگزار در حوزه پوست و زیبایی آشنا گردید.

  • وزن آرایش در لب ها و چشم ها به یک میزان سبک و ملایم بوده و بیشترین تمرکز جهت رفع اشکالات در پوست شخص خواهد بود.
  • یکی دیگر از انواع مدل های آرایشی که معمولا از مد نمی‌افتد و در تمام دنیا طرفدار دارد، سبک کلاسیک (classic makeup) است.
  • هنرمندان حرفه ای در این زمینه، با حفظ تکنیک های قدیمی این سبک و در عین حال افزودن روش های مدرن و رنگارنگ، مدل کلاسیک را کامل تر کرده اند.
  • علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.
  • به عنوان مثال زمانی که شما می خواهید کانتورینگ صورت لاغر و کشیده را انجام دهید، هدف کاهش طول چهره است.
  رژ لب خرید انواع رژ لب جامد، مایع و مدادی رگا شاپ

گریم برخلاف آرایش بدون رنگ استو فقط با سایه روشن اقدام به تعادل سازی می کند؛که البته برای حضور در اماکن غیررسمی و میهمانی های زنانه به هر میزان می توان لوازم آرایش رنگی به آن افزود. در میکاپ به سبک هالیوودی معمولا تمرکز بر متعادل سازی چهره به نحوی نامحسوس انجام شده و تا حد ممکن از استفاده بی رویه از فوندانسیون در آن پرهیز می شود. در این سبک میکاپ استفاده از رنگ های پایه و نزدیک به رنگ طبیعی پوست شخص مورد توجه است و بازی با طیف ملایم از رنگ های زنده و شاد در آن تا جایی که طراوت طبیعی چهره را کاور نکند مجاز می باشد. در میکاپ به سبک اروپایی معمولا از لایت ترین رنگ ها جهت نامحسوس ترین تغییرات در صورت استفاده می شود.

سیر تکامل میکاپ یا آرایش در طی تاریخ

این مدل از آرایش میتواند در ایجاد جذابیت و جوانی کمک شایانی به خانم های سن بالا کند. در این مدل آرایش جهت زیرسازی صورت از فون های آرایشی سنگین و چرب با قدرت پوشانندگی بالا استفاده می شود. برای سایه چشم نیز استفاده از رنگ های مشکی، سورمه ای و قهوه ای سوخته بهترین گزینه است. علاوه بر این، معمولا خط چشم های تیره و پهن در بالا و پایین پلک کشیده می شود و داخل پلک را نیز مداد چشم تیره می زنند.

آیا شما مناسب میکاپ آرتیست هستید؟

استفاده از رنگ های تند، تیره و سرد در آرایش چشم بسیار پر کاربرد است و خط چشم های رنگی کاربرد گسترده ای دارد. علاوه بر این، نقاشی های فانتزی در اطراف چشم یا چسباندن نگین نیز بسیار رواج دارد. معمولا از رنگ های شاد و جیغ مانند صورتی تیره، قرمز و زرشکی برای رژلب و رژگونه به شکلی وسیع بسیار استفاده می شود. فون آرایشی مورد استفاده در زیرساز پوست، تیره بوده و سایه روشن های شدید در آن استفاده می شود. دوره آموزش گریم و میکاپ یکی از محبوب ترین دوره‌های آموزش آرایشگری محسوب میشود که شامل تکنیک‌های آموزشی گوناگون برای متعادل‌سازی و زیباسازی چهره بانوان است.

  انواع مدل های آرایش زنانه و دخترانه معرفی جامع ساتیشو

مدل میکاپ لبنانی

به تناسب رنگ های مکمل مورد استفاده در سایه، رنگ رژلب نیز انتخاب شده و با رژگونه فید می شود. در نهایت از مژه مصنوعی ریسه ای و پرپشت برای جلوه بیشتر چشم ها استفاده می شود. قاعده کلی در سبک کلاسیک به این صورت است که اگر آرایش چشم ها تند و غلیظ باشد، آرایش لب ها باید از رنگ ملایم و لایت برخوردار باشد. بدین معنی که اگر در آرایش چشم از رنگ های ملایم و طبیعی استفاده شد، این اجازه را داریم که برای آرایش لب از رنگ های تیره و به اصطلاح جیغ استفاده کنیم. معمولا در سبک کلاسیک از رژلب هایی با رنگ های کلاسیک مانند قرمز و زرشکی استفاده می شود. در ناحیه چشم نیز از خط چشم های مشکی متناسب با سایه های ملایم به کار گرفته می شود.